کسب درآمد با هلی شات، بهترین درآمد را داشته باشید

هلی شات‌ صرفا برای سرگرمی نیست. بسیاری از افراد به واسطه استفاده از کوادکوپترها کسب درآمد می کنند. در این مقاله می خواهیم راه‌های کسب درآمد با هلی شات را بررسی کنیم. اگر شما نیز علاقه مند به کسب درآمد با هلی‌شات هستید، در ادامه همراه پریماتوی باشید.

راه های متنوع کسب درآمد با هلی شات

کسب درآمد از کوادکوپتر به یک یا چند راه محدود نیست. تحویل بسته‌های پستی، عملیات‌های جست و جو، تبلیغات و ساخت ویدیوهای سرگرمی از جمله راه های کسب درآمد با هلی شات هستند. در ادامه هر کدام از راه‌های کسب درآمد با هلی شات را بررسی می کنیم.

کسب درآمد با هلی شات

تحویل بسته، شرکت‌های خدماتی و استفاده از هلی شات ها

یکی از اولین کارهایی می توان با هلی شات انجام داد، تحویل بسته‌های پستی است. شرکت‌های خدماتی مانند Amazon و AliExpress از جمله شرکت‌هایی هستند که خدمات انتقال بسته‌های پستی را بر عهده دارند. استفاده از پهباد برای انتقال بسته‌ها راهکاری خلاقانه و کم هزینه‌تر نسبت به روش‌های سنتی است. با توجه به همین روند می توان یک ایده جذاب را مطرح کرد. ایجاد یک شرکت خدماتی برای ارائه بسته‌های پستی با پهباد ایده جالب و جذابی است که می تواند در آینده درآمدزا هم باشد.

ویدیو ضبط کرده و کسب درآمد کنید

یکی از راه‌های خلاقانه برای کسب درآمد با هلی شات، تصویربرداری هوایی است. افراد می توانند با کواد کوپتر دوربین دار اقدام به ضبط و تولید ویدیوهای با کیفیت و جذاب کنند. معمولا افراد این ویدیوها را در یوتیوب و اینستاگرام به اشتراک می گذارند. بر اساس تعداد بازدید کننده می توانیم از این ویدیوها درآمد داشته باشیم. بسیاری از افراد در خارج از کشور، درآمدهای بالایی از تولید ویدیوهای خلاقانه دارند. اگر دوست دارید بدانید عکس هوایی چیست و چه کاربردی دارد با کلیک بر روی لینک، مقاله را مطالعه بفرمایید.

هلی شات عروسی، رایج ترین راه کسب درآمد با کوادکوپترها

در اکثر کشورهای دنیا تصویربرداری مجالس رسمی مانند عروسی و تولد بیشترین درآمد صاحبان هلی شات تشکیل می دهد. در کشور ما نیز افراد بسیاری با استفاده از هلی شات خدمات فیلم برداری از مراسم های رسمی را ارائه می کنند. این شیوه کسب درآمد از هلی شات یک راه مطمئن و پایدار درآمد زایی است. خوشبخانه با اکثر مدل‌ها و برندهای هلی شات مانند هلی شات dji، سایما و دی جی آی می‌توان خدمات فیلم برداری از مراسم رسمی را ارائه کرد.

انواع کسب درآمد با هلی شات

صنعت تبلیغات، ساخت ویدیوهای تبلیغاتی جذاب با هلی شات

در سال های اخیر استفاده از هلی شات در صنعت تبلیغات گسترش یافته است. صنعت تبلیغات یکی از پول‌ساز ترین صنایع دنیا است. از طرف دیگر استفاده از هلی شات در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، جذابیت بیشتری به این صنعت داده و بسیاری را مشتاق ویدیوهای جذاب این صنعت کرده است. خوشبخاته در کشور ما نیز می توان از این شیوه درآمد بالایی کسب کرد.

اجاره دادن هلی شات، کسب درآمد از هلی شات های شخصی

یکی دیگر از کاربردهای رایج هلی شات، اجاره دادن کوادکوپتر به دیگران است. خوشبختانه همه افراد می توانند از این شیوه برای کسب درآمد استفاده کنند. البته این شیوه معایبی هم دارد. برای مثال در طول زمان استهلاک کوادکوپتر به شدت زیاده شده و بر روی ارزش کوادکوپتر تاثیر می گذارد.

آموزش پرواز با هلی شات، معلم تازه واردها شوید

صنعت آموزش یک صنعت پولساز و جذاب است. افراد حرفه ای می توانند از پرواز دادن هلی شات تا تعمیر قطعات آن را به صورت ویدیو منتشر کنند. به این ترتیب و در کسوت یک معلم پرواز می توان درآمد خوبی را کسب کرد. آموزش تعمیر هلی شات نیز صنعت جذابی است که می تواند درآمد بالایی را نصیب آموزش دهنده کند.

چطور با هلی شات کسب درآمد کنیم

خدمات امداد و نجات، وقتی هلی شات‌ها سوپرمن می شوند

یکی دیگر از راه های کسب درآمد با هلی شات، انجام خدمات امداد و نجات است. در حقیقت در این روش، فرد کوادکوپترهای خود را به یک شرکت امداد هوایی اجاره می دهد. هلی شات‌ها به دلیل طراحی خود می توانند به نیروهای امدادی کمک شایسته ای کنند. از طرف دیگر سرعت نیروهای امدادی برای نجات جان افراد با استفاده از کوادکوپترهای امدادی بسیار بیشتر می شود.

کسب درآمد با هلی شات، هیچ بن بستی وجود ندارد

در این مقاله به بررسی کسب درآمد با هلی شات پرداختیم. همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، هیچ محدودیتی در کسب درآمد با هلی شات وجود ندارد. با خلاقیت می توان راه‌های جدیدی را برای کسب درآمد با هلی شات امتحان کرد. در انتهای مقاله از شما دعوت می کنیم برای خرید انواع کوادکوپتر و هلی شات با شماره‌های اعلام شده در پریماتوی تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش پاسخگوی سوالات شما هستند.

دیدگاه‌ها ۶

    امیرحسین گودرزی پاسخ

    سلم
    خسته نباشید
    من آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروس دارم
    می‌خواه هلی شات بخرم ولی نمیدونم چجوری باید بخرمش که تقلبی نباشه
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

      primatoy پاسخ

      با سلام و احترام فراوان به شما دوست عزیز
      خیلی خوشحالیم ک شما رو در حال پیشرفت در کار و حرفه خودتون می‌بینیم.
      البته
      شما با مطالعه راهنمای خرید کوادکوپتر و هلی شات اصل نکاتی رو یاد خواهید گرفت که بدون نیاز به شخص دیگری به تنهایی میتونین یک هلی شات اصل رو خریداری کنید.

    مریم حسینی پاسخ

    سلام
    ببخشید یه سوالی ذهن منو درگیر کرده که فرق هلی شات و کوادکوپتر دقیقا چیه؟
    ظاهرشون که یکیه به نظرم

      primatoy پاسخ

      با سلام و احترام فراوان به شما دوست عزیز
      هلی شات در واقع کوادکوپتری هست که روی آن دوربین نصب شده و میشه باهاش فیلم برداری و تصویر برداری کرد.
      البته تفاوت‌های دیگه‌ای هم دارن که شما می‌تونین با مطالعه مقاله تفاوت هلی شات و کوادکوپتر از آن‌ها باخبر بشید.

    امیرحسین پاسخ

    سلام وقت بخیر ... به نظر شما های شات اسپارک کمبو برای درآمد زایی خوب هست یا خیر ؟!

      primatoy پاسخ

      سلام وقت بخیر
      به دلیل زمان پرواز محدود این مدل گزینه خوبی نیست. پیشنهاد ما مدل مویک مینی هست.
      پیروز باشید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟