پرسش های متداول

در این بخش میخواهیم کلیه سوالهایی که برای علاقه مندان پر تکرار هستند را به صورت کامل پاسخ دهیم.

نحوه اعتماد به پریماتوی

پریماتوی یک شرکت و فروشگاه آنلاین فعال در زمینه محصولات کنترلی و سرگرمی میباشد و از سال ۱۳۹۵ تا کنون و با یک تیم متخصص و تحصیلکرده در این حوزه در خدمت شماست ، ما فقط یک فروشگاه اینترنتی نیستیم و به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت کوادکوپتر و هواپیمای مدل رادیوکنترل ، مشاوره خرید کوادکوپتر ، هلی شات و ماشین کنترلی در خدمت علاقه مندان محترم هستیم.

آدرس دفتر ما در تهران، نماد ضمانت پرداخت آنلاین ، سالها تجربه در حوزه رباتیک و کسب رتبه های اول تا سوم مسابقات بین المللی رباتیک همگی گویای اصالت و تجربه کاری ما می باشد.

آیا محصولی که خرید میکنیم گارانتی دارد ؟ 

به طور کلی محصولات رادیوکنترل دارای گارانتی نمی باشند و به جای گارانتی خدمات پس از فروش دارند که شامل (آموزش ، تعمیرات ، تامین قطعات و لوازم یدکی) میباشد. لذا با توجه به عدم گارانتی محصولات و جهت آسودگی خاطر مشتریان ارجمند تست کامل محصولات به صورت تخصصی توسط کارشناس مجموعه انجام می پذیرد، به همین دلیل کلیه کالاها بعد از تحویل شامل گارانتی نمی باشند و مشتریان عزیز با قبول این شرط و با فعال سازی تیک قبول شرایط و قوانین و مقررات خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

لازم به ذکر است سفارش مشتریان با نام خانوادگی و شماره تماس در سیستم ثبت می گردد و ارائه خدمات پس از فروش محصولات منوط به ارائه کارت شناسایی معتبر از جانب خریدار خواهد بود.

روشهای خرید از پریماتوی

فروشگاه پریماتوی روشهای خرید متنوعی را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است :

۱- خرید به صورت آنلاین از درگاه پرداخت اینترنتی
۲- خرید به صورت کارت به کارت (برای دریافت شماره کارت با فروشگاه تماس بگیرید)
۳- خرید به صورت پرداخت هزینه در محل برای استان تهران

چگونه از سالم بودن محصولات اطمینان داشته باشیم ؟

در فروشگاه پریماتوی به منظور ایجاد حس اعتماد و آرامش برای مشتریان گرامی ، کلیه محصولات قبل از ارسال به صورت کامل تست می شوند و فیلم تست محصول گرفته شده و تاریخ خرید و نام مشتری در کلیپ قید شده و سپس برای خریدار محترم ارسال میگردد تا از سلامت دستگاه خود مطمئن شوند. این کلیپ در آرشیو فروشگاه به صورت دائم باقی خواهد ماند.

توجه داشته باشید که کلیه محصولات موجود در فروشگاه پریماتوی از برندهای معتبر و کاملا اصل و اورجینال می باشند و قبل از ارسال به صورت کامل تست میگردند بنابراین احتمال آسیب دیدگی محصولات به کمترین میزان خود خواهد رسید.

شرایط مرجوع یا تعویض کالا

فروشگاه پریماتوی ، مرجوع یا عودت محصول یا کالای خریداری شده را به هیچ عنوان نمی پذیرد ، لذا در هنگام خرید به این نکته بسیار دقت فرمایید.

تعویض کالا در فروشگاه پریماتوی فقط در یک صورت قابل انجام است : چنانچه از سایت به صورت آنلاین خرید کرده باشید میتوانید تا قبل از ارسال کالا درخواست تعویض محصول یا عودت وجه نمایید ، لازم به ذکر است کلیه سفارشها بعد از ارسال به هیچ عنوان قابل مرجوع یا عودت و تعویض با مدلهای دیگر نخواهند بود.

لذا خواهشمندیم در هنگام سفارش نهایت دقت خود را مبذول فرمایید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

اگر محصولی را به صورت آنلاین خرید کنیم و برایمان ارسال نکنند چه می شود ؟ 

همیشه به یاد داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی معتبر که دارای نماد ضمانت پرداخت زرین پال است، هیچگاه اعتبار خود را خراب نخواهد کرد. نماد ضمانت پرداخت زرین پال به منظور تایید کسب و کار اینترنتی در این سامانه می باشد. داشتن این نماد نشانه ی ارسال موفق کلیه ی سفارشات و همچنین تایید هویت فروشگاه پریماتوی است. همچنین فروشگاهی که دارای آدرس دفتر معتبر و کلیه خدمات پس از فروش به مشتریان است هیچگاه از اعتماد مشتریان خود سو استفاده نخواهد کرد.

خدمات پس از فروش

مهمترین قسمت یک فروشگاه آرسی ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد ، مشتری باید با خیال راحت از اینکه دستگاهی که تهیه میکند دارای قطعات و لوازم یدکی است خرید خود را انجام دهد.

قطعات پر مصرف همانند باتری ، شارژر ، ملخ یدکی ، گارد ملخ ، موتور ، چرخدنده و … جزو قطعاتی هستند که همیشه باید در یک فروشگاه آنلاین محصولات کنترلی موجود باشد.

ما از زمان خرید محصول با پشتیبانی ۷ روز هفته در خدمت شما عزیزان هستیم و همچنین تضمین میدهیم تمام قطعات و لوازم یدکی محصول خریداری شده به مدت ۵ ماه در فروشگاه موجود میباشد. به دلیل مشکلاتی که در خصوص واردات کالا پیش آمده ، تامین قطعات یدکی ممکن است با تاخیر روبرو گردد و فروشگاه تا ۵ ماه بعد از خرید متعهد می گردد تا قطعات یدکی را تامین نماید.

شما عزیزان میتوانید با خیال راحت ، محصول خود را به صورت اورجینال و تست شده به همراه خدمات پس از فروش کامل (آموزش ، تعمیرات ، تامین قطعات و لوازم یدکی) از فروشگاه پریماتوی تهیه نمایید.