پشتیبانی و گارانتی

آیا محصولی که خرید میکنیم گارانتی دارد ؟ 

به طور کلی محصولات رادیوکنترل دارای گارانتی نمی باشند و به جای گارانتی خدمات پس از فروش دارند که شامل (آموزش ، تعمیرات ، تامین قطعات و لوازم یدکی) میباشد . لذا با توجه به عدم گارانتی محصولات و جهت آسودگی خاطر مشتریان ارجمند تست کامل محصولات به صورت تخصصی توسط کارشناس مجموعه انجام می پذیرد ، به همین دلیل کلیه کالاها بعد از تحویل شامل گارانتی نمی باشند و مشتریان عزیز با قبول این شرط و با فعال سازی تیک قبول شرایط و قوانین و مقررات خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

لازم به ذکر است سفارش مشتریان با نام خانوادگی و شماره تماس در سیستم ثبت می گردد و ارائه خدمات پس از فروش محصولات منوط به ارائه کارت شناسایی معتبر از جانب خریدار خواهد بود .

چگونه از سالم بودن محصولات اطمینان داشته باشیم ؟

در فروشگاه پریماتوی به منظور ایجاد حس اعتماد و آرامش برای مشتریان گرامی ، کلیه محصولات قبل از ارسال به صورت کامل تست می شوند و فیلم تست محصول گرفته شده و تاریخ خرید و نام مشتری در کلیپ قید شده و سپس برای خریدار محترم ارسال میگردد تا از سلامت دستگاه خود مطمئن شوند . این کلیپ در آرشیو فروشگاه به صورت دائم باقی خواهد ماند.

توجه داشته باشید که کلیه محصولات موجود در فروشگاه پریماتوی از برندهای معتبر و کاملا اصل و اورجینال می باشند و قبل از ارسال به صورت کامل تست میگردند بنابراین احتمال آسیب دیدگی محصولات به کمترین میزان خود خواهد رسید .

خدمات پس از فروش

مهمترین قسمت یک فروشگاه هابی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. مشتری باید با خیال راحت از اینکه دستگاهی که تهیه میکند دارای قطعات و لوازم یدکی است خرید خود را انجام دهد .

قطعات پر مصرف همانند باتری ، شارژر ، ملخ یدکی ، گارد ملخ ، موتور ، چرخدنده و … جزو قطعاتی هستند که همیشه باید در یک فروشگاه آنلاین محصولات کنترلی موجود باشد .

ما از زمان خرید محصول با پشتیبانی ۷ روز هفته در خدمت شما عزیزان هستیم و همچنین تضمین میدهیم تمام قطعات و لوازم یدکی محصول خریداری شده به مدت ۵ سال در فروشگاه موجود باشد.

شما عزیزان میتوانید با خیال راحت ، محصول خود را به صورت اورجینال و تست شده به همراه خدمات پس از فروش کامل (آموزش ، تعمیرات ، تامین قطعات و لوازم یدکی) از فروشگاه پریماتوی تهیه نمایید .