اعتماد به پریماتوی

نحوه اعتماد به پریماتوی

پریماتوی یک شرکت و فروشگاه آنلاین فعال در زمینه محصولات کنترلی و سرگرمی میباشد و از سال ۱۳۹۵ تا کنون و با یک تیم متخصص و تحصیلکرده در این حوزه در خدمت شماست ، ما فقط یک فروشگاه اینترنتی نیستیم و به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت کوادکوپتر و هواپیمای مدل رادیوکنترل ، مشاوره خرید کوادکوپتر ، هلی شات و ماشین کنترلی در خدمت علاقه مندان محترم هستیم.

آدرس دفتر ما در تهران ، نماد ضمانت پرداخت آنلاین ، سالها تجربه در حوزه رباتیک و کسب رتبه های اول تا سوم مسابقات بین المللی رباتیک همگی گویای اصالت و تجربه کاری ما می باشد.

روشهای خرید از پریماتوی

فروشگاه پریماتوی روشهای خرید متنوعی را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است :

۱- خرید به صورت آنلاین از درگاه پرداخت اینترنتی
۲- خرید به صورت کارت به کارت (برای دریافت شماره کارت با فروشگاه تماس بگیرید)
۳- خرید به صورت پرداخت هزینه در محل برای استان تهران

چگونه از سالم بودن محصولات اطمینان داشته باشیم ؟

در فروشگاه پریماتوی به منظور ایجاد حس اعتماد و آرامش برای مشتریان گرامی ، کلیه محصولات قبل از ارسال به صورت کامل تست می شوند و فیلم تست محصول گرفته شده و تاریخ خرید و نام مشتری در کلیپ قید شده و سپس برای خریدار محترم ارسال میگردد تا از سلامت دستگاه خود مطمئن شوند . این کلیپ در آرشیو فروشگاه به صورت دائم باقی خواهد ماند.

توجه داشته باشید که کلیه محصولات موجود در فروشگاه پریماتوی از برندهای معتبر و کاملا اصل و اورجینال می باشند و قبل از ارسال به صورت کامل تست میگردند بنابراین احتمال آسیب دیدگی محصولات به کمترین میزان خود خواهد رسید.

اگر محصولی را به صورت آنلاین خرید کنیم و برایمان ارسال نکنند چه می شود ؟

همیشه به یاد داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی معتبر که دارای نماد ضمانت پرداخت زرین پال است ، هیچگاه اعتبار خود را خراب نخواهد کرد ، نماد ضمانت پرداخت زرین پال به منظور تایید کسب و کار اینترنتی در این سامانه می باشد . داشتن این نماد نشانه ی ارسال موفق کلیه ی سفارشات و همچنین تایید هویت فروشگاه پریماتوی است . همچنین فروشگاهی که دارای آدرس دفتر ثابت و کلیه خدمات پس از فروش به مشتریان است هیچگاه از اعتماد مشتریان خود سو استفاده نخواهد کرد.