بسته بندی و ارسال

نحوه ارسال سفارشهای تهران

کلیه سفارشهای استان تهران از طریق پیک موتوری و در سریعترین زمان ممکن و بسته به نوع مسیر حداکثر تا ۲ ساعت بعد از ثبت سفارش برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد.

نحوه ارسال سفارشهای سایر استانها

بهترین روش ارسال محصولات و لوازم یدکی از طریق پست پیشتاز و شرکت تیپاکس می باشد ، معمولا محصولاتی که از طریق پست و یا تیپاکس ارسال می شوند در مدت زمان ۲۴ الی ۷۲ ساعته تحویل گیرنده خواهد شد ، برای پیگیری سفارشهایی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند میتوانید به سایت رسمی شرکت پست و همچنین برای تیپاکس به سایت شرکت تیپاکس مراجعه نمایید.

شرکت پست و تیپاکس در ایام تعطیل رسمی همانند ایام نوروز سرویس دهی خود را محدود مینمایند به همین دلیل برای این ایام ، سفارشات شهرستان از طریق پایانه های باربری و در سریعترین زمان ممکن به گیرنده تحویل داده می شود.

قوانین ارسال 

هر محصولی که در وب سایت پریماتوی قابل رویت بوده و بر روی آن قیمت درج شده است و قابل سفارش و خرید می باشد ، کالا نامیده می شود.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان ‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

سیستم پرداخت پس از تحویل کالا در حال حاضر فقط برای مشتریان ساکن تهران مقدور است ، و کلیه مشتریان خارج از محدوده سرویس دهی برای نهایی نمودن خرید خود باید وجه محصول را از طریق کارت به کارت و یا تسویه حساب اینترنتی ، پرداخت نموده تا سفارش مورد نظر نهایی و قابل ارسال باشد.

تمامی کالاهایی که از طریق پست جمهوری اسلامی و یا شرکت تیپاکس ارسال می گردد دارای بیمه می باشند.

در صورتی که مشتری ارسال را پایانه اتوبوس رانی درخواست نماید مسئولیت هرگونه آسیب احتمالی به عهده اوست و از مسئولیت فروشگاه خارج می باشد.

زمان تحویل کالا در تهران با پیک بسته به نوع مسیر حداکثر ۲ ساعت بوده و در شهرهای دیگر با پست یا تیپاکس ۲۴ الی ۷۲ ساعت می باشد.

امکان مرجوع کردن سفارشات پس از ارسال به هیچ عنوان وجود ندارد ، لطفا در انتخاب خود دقت فرمایید.