نکات مهمی که برای خرید هلی شات اصل باید بدانید

کوادکوپتر به جز مصارف سرگرمی، کاربردهای زیادی دارد. عکس‌برداری، آبیاری و سم‌پاشی مزارع و مصارف صنعتی از جمله کاربردهای هلی شات و کوادکوپتر هستند. اگر به جای کوادکوپتر اورجینال مدل‌های فیک و تقلبی آن را خریداری کنید مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که هلی شات یا کوادکوپتر خراب شده و از کار خواهد افتاد.

خرید دوباره هلی شات نیز با توجه به قیمت آن کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل ما در این مقاله راه‌های تشخیص هلی شات اصل از هلی شات تقلبی را به شما آموزش خواهیم داد. پس از خواندن این مطلب و به کار گرفتن نکات آن می‌توانید با خیال راحت هلی شات اصل را خریداری کنید.

هلی شات یا کوادکوپتر رفرش چیست؟

عده زیادی در مورد وسایل الکترونیکی کلمه رفرش شده را شنیده‌اند. منظور از هلی شات رفرش، کوادکوپترهایی هستند که به دلیل نقص فنی به شرکت برگشت داده شده اند. در حقیقت این هلی شات ها به هیچ عنوان بد یا بی کیفیت نیستند. بلکه عملکرد مناسبی نداشته اند و در شرکت تولید کننده بررسی و تعمیر شده اند. در حقیقت باید بگوییم که هلی شات رفرش پس از تعمیر تفاوتی با کوادکوپتر معمولی ندارد و به همین دلیل توسط کمپانی با قیمت پایین تر وارد چرخه عرضه و فروش می شود.

دست دوم یا کارکرده بودن یک محصول نیز امکان تغییر قطعات اصلی و جای‌گذاری قطعات غیراستاندارد و تقلبی در محصول را بالا می‌برد و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد خواهد کرد. خرید هلی شات اصل و دست اول گزینه بهتر و بی‌دردسرتری نسبت به هلی شات‌های دست دوم و کارکرده میباشد.

تشخیص و خرید هلی شات اورجینال و حرفه‌ای

ترفندهایی ساده برای تشخیص هلی شات اصل از تقلبی

قیمت وسایل الکترونیکی پیشرفته نسبت به قبل بسیار رشد داشته است. برای مثال قیمت ماشین کنترلی پیشرفته، هلی شات و کوادکوپتر به اندازه‌ای است که بهتر است یک بار آن‌ها را با کیفیت اصلی تهیه کرده و برای مدت طولانی استفاده کنید. در ادامه ساده‌ترین روش‌های تشخیص هلی شات اصل را برای داشتن یک خرید آسان برای شما قرار داده‌ایم.

۱- محصولات متفرقه نخرید

محصولات متفرقه محصولاتی هستند که با ظاهری شبیه به مدل اصلی اما با کیفیت و قیمت بسیار پایین تولید شده اند. یکی از راه های شناخت مدل متفرقه، کیفیت ساخت بسیار پایین و متریال بی کیفیت میباشد.

معمولا تصاویر و فیلم های مدلهایی که برند و اصلی هستند رو میتوان با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کرد ولی مدلهای متفرقه هیچ تصویر و مشخصاتی ندارند و به سختی میتوان مشخصات این مدلها را پیدا کرد.

۲- کیفیت قطعات هلی شات را بررسی کنید

کیفیت قطعات جانبی و یدکی را فراموش نکنید. توجه کنید که امکان تعویض قطعات یدکی با قطعات دست دوم و خراب شده وجود دارد. پس حتما در هنگام خرید هلی شات، آن‌ها را تست کرده و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.

موتور کوادکوپتر اصل قطعاتی با کیفیت فوق‌العاده بالا دارد. چرا که قلب هلی شات است و شرکت‌های سازنده به آن توجه زیادی دارند. بنابراین هنگام خرید دستگاه را به کار بیندازید و صدای موتور و وضعیت کارکرد آن را در شرایط مختلف بررسی کنید.

خرید کوادکوپتر و هلی شات اصل از پریماتوی

۳- هلی شات ارزان، الزاما بهترین هلی شات نیست!

هلی شات و وسایل الکترونیکی دیگر با توجه به عملکرد، کارایی، جنس خاص و تکنولوژی‌های به کار رفته معمولا از قیمت‌ بالایی برخوردار هستند. اگر محصولی به شما معرفی شد که قیمت آن به شکل غیر منطقی پایین بود، به احتمال بسیار بالایی نسخه اصلی هلی شات نبوده و ارزش خرید نخواهد داشت.

هلی شات اورجینال با قیمت مناسب

۴- خرید هلی شات با خدمات پس از فروش؛ راه طلایی برای خرید مطمئن

محصولات اصل معمولا خدمات پس از فروش دارند. به هیچ وجه محصول بدون خدمات پس از فروش را خریداری نکنید تا در آینده برای تعویض یا تعمیر قطعات دچار مشکل نشوید.

انواع هلی شات و کوادکوپتر اورجینال را از پریماتوی خریداری کنید

عده زیادی برای خرید یک هلی شات یا کوادکوپتر اصل اطلاعات فنی کافی را ندارند. در این مقاله نکات مهمی را برای خرید یک هلی شات اصل معرفی کردیم که هر شخصی با هر سطحی از دانش و اطلاعات می‌تواند از آن استفاده کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید هلی شات اصل با شماره های اعلام شده در سایت پریماتوی تماس حاصل کنید. کارشناسان ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟