هلی شات عروسی چیست؟ معرفی بهترین هلی شات برای فیلمبرداری عروسی

اگر به دنبال ایده‌‌ای خاص برای فیلم برداری از عروسی خود هستید، هلی شات عروسی بهترین گزینه است. تصور کنید در روز عروسی شما، عکس و فیلم‌هایی از زاویه آسمان ثبت شده‌اند. ویدیوهای فرمالیته قبل از مراسم از زوایای مختلفی گرفته شده‌اند و عکس و فیلم‌های ثبت شده از عروسی یک یادآور بسیار زیبا از خاص‌ترین روز زندگی هستند. البته هر مدل از هلی شات فیلم‌برداری برای عروسی مناسب نیست؛ زیرا دوربین برخی از پهپادها کیفیت مطلوب برای فیلم‌برداری از عروسی را ندارند. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با پهباد فیلم برداری عروسی را دارید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود. 

هلی شات عروسی چیست؟

برخلاف تصور بسیاری از افراد، نمی‌توان با هلی شات‌‌‌های معمولی فیلمبرداری با هلی شات عروسی را انجام داد. برخی از هلی شات ها به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاصی مانند کیفیت بالای تصویربرداری، برد بالا، توان پرواز طولانی مدت و گیمبال حرفه‌ای در مراسم عروسی استفاده می‌شوند. بنابراین زمانی که از هلی شات عروسی صحبت می‌کنیم، منظور هلی شات‌هایی با کیفیت فیلم برداری خیره کننده و ویژگی‌های خاص است. 

اگر شما نیز به دنبال بهترین هلی شات برای فیلمبرداری عروسی هستید که فیلم‌ها و عکس‌هایی با نور خوب و کیفیت محشر ثبت کند، در ادامه همراه ما باشید تا با ۳ مورد از بهترین هلی‌شات‌های عروسی آشنا شوید. 

کلیه این محصولات از گیمبال حرفه‌ای و کیفیت FULL HD برخوردار هستند. شما می‌توانید برای تهیه این هلی شات‌ها یا مشاهده قیمت هلی شات عروسی، به فروشگاه پریما توی مراجعه کنید. 

برای خرید پهپاد عروسی به کیفیت دوربین توجه کنید

معرفی ۳ هلی شات عروسی از بهترین برندهای کوادکوپتر

برای فیلمبرداری عروسی با هلی شات، ابتدا باید یک هلی شات مخصوص فیلمبرداری تهیه کنید. ناگفته نماند با این هلی شات‌ها می‌توان عکاسی نیز انجام داد و برای هر دو استفاده مناسب هستند. هلی شات برای عروسی باید از ویژگی‌هایی مانند لرزشگیر، سیستم هوشمند برخورد با موانع، تنظیم نور، اعلام هشدار در زمان‌‌های خطرناک و دوربین با کیفیت مخصوص فیلم برداری باشد. اگر به دنبال چنین محصولی برای فیلمبرداری هوایی عروسی هستید، معرفی ۳ کوادکوپتر دوربین دار زیر را از دست ندهید. 

۱٫ کوادکوپتر Dji Mavic Mini؛ هلی شات برای عروسی و ثبت تصاویر محشر

مویک مینی پک کمبو یکی از گزینه‌ها در فهرست هلی شات عروسی محسوب می‌شود. بدنه این کوادکوپتر از فیبر کربن ساخته شده که استفاده از این متریال باعث کاهش وزن کوادکوپتر نیز شده است. وزن کم مزیتی است که به شما اجازه می‌دهد در مانورهای هوایی آزادی عمل بیشتری داشته باشید. ابعاد کوادکوپتر مویک مینی برابر با ۲۰۲*۱۶۰*۵۵  است که در محیط‌های بسته نیز می‌توان از آن استفاده کرد.  این هلی شات dji با نام Mavic Mini از موتور قدرتمند براشلس استفاده می‌کند که توان پرواز پهپاد را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر این، هلی شات مویک مینی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. 

دوربین هلی شات مویک مینی کمبو قادر به تصویربرداری باکیفیت ۲٫۷K است. همچنین به کمک قابلیت FPV می‌توان تصاویر را به‌صورت زنده دریافت کرد. به زبانی ساده‌تر یعنی هرآنچه که دوربین پهپاد در حال مشاهده آن است، شما نیز روی دوربین گوشی آن را مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال یکی از بهترین دوربین های فیلمبرداری عروسی هستید، بی شک مویک مینی یکی از بهترین‌ها برای فیلمبرداری عروسی با هلی شات است. 

مک مینی؛ بهترین پهپاد برای عروسی‌ها

۲٫ کوادکوپتر حرفه‌ای JJRC X12 ؛ بهترین هلی شات فیلمبرداری

کمپانی جی جی آر سی را می‌توان به عنوان بهترین مارک هلی شات در جهان دانست. متریال استفاده‌شده در این هلی شات بسیار باکیفیت است. اما نقطه قوت کوادکوپتر حرفه‌ای JJRC X12 دوربین آن است. دوربین فیلم‌برداری این پرنده ۱۶ مگاپیکسل قدرت دارد. این دوربین تصاویر را با رزولوشن ۴K ثبت می‌کند که یعنی برای فیلمبرداری هوایی عروسی عالی خواهد بود. این کوادکوپتر از یک گیمبال ۳محوره استفاده می‌کند و دوربین آن قابلیت زوم بی‌نظیری دارد.

ناگفته نماند دوربین این هلی شات تا فاصله ۲ کیلومتری امکان ارسال تصاویر را به‌صورت زنده دارد. یعنی شما می‌توانید از بالاترین فاصله تا مراسم عروسی، تصاویری خیره کننده و محشر ثبت کنید. این هلی شات برد بسیار خوبی نیز دارد و تا ۳ کیلومتر امکان کنترل آن وجود دارد و به همین خاطر لقب بهترین هلی شات برای فیلمبرداری عروسی را یدک می‌کشد. اگر هر زمان اتصال قطع شود، پهپاد به سمت فرکانس کنترل برمی‌گردد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست. شما برای تهیه این کوادکوپتر یا خرید وسایل ساخت پهپاد و لوازم یدکی پهپادها، فقط کافی است به فروشگاه پریما توی مراجعه کنید. 

۳٫ کوادکوپتر تلو DJI Tello، هلی شات مناسب عروسی و جشن‌های کوچک

کوادکوپتر تلو DJI Tello محصولی بسیار عالی برای فیلمبرداری هوایی عروسی است. علاوه‌بر این، پهپاد تلو از قابلیت چرخش به دور سوژه برخوردار است که می‌توان از این ویژگی‌ برای فیلم‌برداری رقص دو نفره در عروسی استفاده کرد. دوربین کوادکوپتر تلو ۵ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. از هلی شات تلو می‌توان در سالن‌های کوچک و متوسط استفاده کرد. یکی از کاربردهای این هلی شات تصویربرداری از مراسم تولد و جشن‌های کوچک است.

فیلمبرداری عروسی با هلی شات؛ ایده‌ای جذاب برای ثبت تصاویر

در این مقاله سعی کردیم بهترین هلی شات برای فیلمبرداری عروسی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن عکس و فیلم‌های مجلس شما خیره کننده شوند. هلی شات هایی که در این مقاله به بررسی آن‌ها پرداختیم صرفا برای عروسی کاربرد ندارند و می‌توان از آن‌ها برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرد. در حقیقت یکی از کاربرد هلی شات های حرفه‌ای فیلم‌برداری مراسم است. به نظر شما برای خرید هلی شات مخصوص فیلم‌برداری عروسی چه ویژگی‌های دیگری را باید بررسی کرد؟ شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت‌های همین مقاله با ما و سایر خوانندگان مجله مکمل شاپ به اشتراک بگذارید. 

سوالات متداول

هلی شات عروسی چیست؟

منظور از هلی شات عروسی هلی شاتی است که در مراسم عروسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. معمولاً هلی شات های عروسی در تصویربرداری قدرتمندتر از سایر هلی شات ها هستند.

بهترین مدل‌های هلی شات عروسی چیست؟

برندهای DJI، SJRC، JJRC و سایما از بهترین تولیدکنندگان هلی شات عروسی هستند. در طول مقاله بهترین هلی شات های عروسی موجود در بازار بررسی‌شده است.

از کجا می‌توانیم هلی شات عروسی تهیه کنیم؟

برای خرید انواع هلی شات عروسی می‌توانید به فروشگاه پریماتوی مراجعه کنید. همچنین از طریق شماره تماس 28427412-021 می‌توانید با کارشناسان ما برای خرید بهترین هلی شات عروسی مشورت کنید.

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟