کوادکوپتر نیمه حرفه ای S12 با ۲ باتری و کیف حمل


3,650,000 تومان

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ضمانت اصالت و سلامت کالا

ارسال سریع به سراسر ایران

پرداخت آنلاین ایمن

پشتیبانی 24 ساعته

تامین قطعات و لوازم یدکی

توضیحات

کوادکوپتر S12 یکی از محصولات جدید و پرطرفدار از برند JUNG است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تولید شده است. یکی از بهترین محصولات این برند مدل S12 است. مولتی روتور S12 موجود در مجموعه به سفارش اروپا با کیفیت ساخت عالی تولید شده است. کوادکوپتر S12 سایز استاندارد و امکانات زیادی در کنار قیمت مناسب دارد. در ادامه با بررسی کامل کوادکوپتر S12 همراه پریماتوی باشید.

مشخصات فنی و طراحی کوادکوپتر نیمه حرفه ای S12

هلی شات S12 مدل فوق العاده ای که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تولید شده است. بدنه این هلی شات با استفاده از پلی اتیلن بسیار با کیفیت ساخته شده تا علاوه بر ایجاد ویژگی های آیرودینامیک، وزن مناسبی در حدود ۱۸۰ گرم را هم فراهم کند. این کوادکوپتر در یک رنگ جذاب نارنجی تولید شده و در فروشگاه موجود میباشد.

استفاده از بهترین متربال در ساخت کوادکوپتر S12

همچنین با بکاربردن این متریال در تولید بدنه مقاومت لازم در برابر ضربات پیش بینی شده است. طراحی در نظر گرفته شده برای بازوهای پروازی به صورت باز شونده یا تاشو اند و ابعاد محصول با بازوهای باز شده ۲۶*۳۱ سانتی متر می باشد. این کوادکوپتر از بازوهای تاشو برخوردار بوده که در زمان‌ های غیر از پرواز، می‌توان آنها را به راحتی جمع کرد. با داشتن چنین ابعادی حتی امکان پرواز در محیط های بسته نیز وجود دارد. همچنین به لطف استفاده از موتورهای براش و وزنی بهینه در شرایط وزش باد نسبتا ملایم نیز هیچ اختلالی در فرایند پرواز به وجود نمی آید و می توانید بهترین گزینه ممکن برای خرید هلی شات حرفه ای باشد.

کوادکوپتر s12

کوادکوپتر S12 با سنسور عدم برخورد به مانع

این سنسور در ۴ جهت بر روی کواد کوپتر نصب شده است تا نسبت به هر شی ای که در برابر آن قرار می‌گیرد واکنش نشان دهد. این سنسور عدم برخورد هنگامی که کوادکوپتر در حین پرواز با سرعت کم به شی ای نزدیک شود بصورت خودکار از برخورد جلوگیری میکند. این فرآیند در کسری از ثانیه انجام میشود. دقت این سنسورها به دقت مدلهای حرفه ای و گران قیمت نیست اما در رنج قیمت خود شاهکار به حساب می آید. همچنین این سنسورها فقط زمانی عمل میکنند که سرعت حرکت کوادکوپتر پایین باشد.

کوادکوپتر نیمه حرفه ای S12

کوادکوپتر S12 دارای چراغ های پر نور

این پرنده با داشتن چراغ های پر نور در قسمت جلو و زیر امکان پرواز در شب و محیط های تاریک را به خوبی فراهم می کند. در حقیقت به دلیل استفاده از چنین تجهیزاتی بر روی دستگاه، این مولتی روتور تبدیل به بهترین ابزار ممکن برای پرواز در شب می شود.

کوادکوپتر S12؛ دارای دوربین ۸ مگاپیکسل ۴K

بر روی این محصول به استفاده از یک دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسل پرداخته شده است. کیفیت عکسبرداری این هلی شات ۴K و دارای رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ میباشد. کیفیت فیلمبرداری این هلی شات نیز FULL HD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و با فریم ریت ۲۵ فریم بر ثانیه میباشد. همچنین با تجهیز دستگاه با امکان ارسال زنده تصاویر بر روی موبایل تا حداکثر برد ۲۰۰ متر، هیچ جای شکی برای خرید کوادکوپتر را باقی نگذاشته است. زاویه لنز دوربین کوادکوپتر S12 به صورت مکانیکی با کنترل تا زاویه ۹۰ درجه رو به پایین قابل تعییر میباشد.

کوادکوپتر S12 دارای دوربین دوم در زیر پرنده با کیفیت HD

یکی از امکانات جالب این هلی شات علاوه بر دوربین اصلی ، وجود یک دوربین با کیفیت HD در زیر پرنده هست. بدین ترتیب با وجود ۲ دوربین یکی در قسمت زیر و یکی دیگر در جلوی پرنده، میتوانید به صورت همزمان تصاویر را بر روی موبایل خود دریافت کنید.

خرید کوادکوپتر s12

کوادکوپتر S12 دارای موتورهای براش

مولتی روتور S12 برای امکان پرواز با ۴ موتور براش تجهیز شده و بر روی موتورها نیز ملخ هایی قفل شونده نصب می شود و ۳ سرعت پروازی مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد.

حجم باتری هلی شات نیمه حرفه ای S12 چقدر است؟

انرژی مورد نیاز موتورهای دستگاه با استفاده از باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری ۳/۷ ولت تامین می گردد. این باتری به صورت خشابی بر روی کوادکوپتر نصب می شوند و طبق اعلام کمپانی مدت زمانی ۱۶ دقیقه ای برای پرواز را برای خلبان فراهم می کند. طبق تست های انجام شده توسط کارشناس فنی مجموعه پریماتوی، زمان پرواز مفید به مدت ۱۰ الی ۱۲ دقیقه میباشد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد باتری نیز در حدود ۱/۵ ساعت است. برای اطلاع رسانی به خلبان در حین کم شدن ظرفیت باتری نیز سنسور آلارم باتری روی دستگاه نصب شده که چراغ های پرنده شروع به چشمک زدن می کند و به شما آلارم میدهد.

کوادکوپتر S12 با قابلیت هایی بی نظیر

کوادکوپتر S12 سعی کرده با قراردادن سنسورهای پیشرفته و مدرن همه نیازهای کاربران را رفع کند. سنسورهایی که امکان استفاده از هلی شات را برای افراد راحت تر می کند. از سیستم های موجود بر روی این کوادکوپتر می توانیم به Follow Me ، بازگشت به خانه با قطب نما ، Gesture mode و … اشاره کنیم.

فناوری قدرتمند کنترل کوادکوپتر S12

رادیو کنترل در نظر گرفته شده برای هلی شات S12 دارای ۶ کانال ارتباطی با فرکانس ۲/۴ گیگاهرتز است و طبق اعلام کمپانی دارای برد هدایت افقی ۵۰۰ متر میباشد. همچنین حداکثر ارتفاعی که این پرنده به صورت عمودی بالا میرود ۱۰۰ متر است. کنترلر دستگاه با استفاده از ۳ عدد باتری قلمی شروع به کار میکند. در طراحی در نظر گرفته شده برای کنترل دستگاه، چند LED برای اعلان های پروازی تعبیه شده تا خلبان تسلط کاملی بر روی کوادکوپتر داشته باشد.

کوادکوپتر دوربین دار s12

Gesture mode، عکاسی تنها با یک حرکت

حالت Gesture یا اشاره یکی دیگر از سنسور های موجود بر روی دستگاه است که امکان عکس و فیلم گرفتن با اشاره حرکات دست را به شما می دهد. برای مثال در صورت تمایل به گرفتن عکس سلفی تنها باید دست خود را بالا برده و به شکل V درآورید تا کوادکوپتر از شما تصویربرداری کند. همچنین با بالا بردن دست خود در برابر هلی شات می توانید دستور فیلمبرداری را صادر کنید.

سنسور های هوشمند در هلی شات S12

  • سیستم Way Point:
    سیستم Way Point یکی از جذاب ترین امکانات هلی شات S12 است. به کمک سیستم Way Point و با کشیدن یک الگو بر روی نرم افزار کوادکوپتر شروع به حرکت بر روی الگوی مشخص شده می کند.
  • حفظ ارتفاع خودکار:
    کوادکوپتر S12 دارای سنسور بارومتر و حفظ ارتفاع خودکار نیز هست. این فناوری که برای اولین بار به کمک بارومترهای دوگانه تعبیه شده که باعث می شود کوادکوپتر میزان ارتفاع خود تا سطح زمین را بررسی کرده و به صورت خودکار در ارتفاع خاصی ثابت بماند.
  • Gesture mode:
    حالت Gesture یا اشاره یکی دیگر از سنسور های موجود بر روی دستگاه است که امکان هدایت کوادکوپتر با حرکات دست را به شما می دهد. برای مثال در صورت تمایل به گرفتن عکس سلفی تنها باید دست خود را بالا برده و به شکل V درآورید تا کوادکوپتر از شما تصویربرداری کند. همچنین با بالا بردن دست خود در برابر هلی شات می توانید دستور فیلمبرداری را صادر کنید.
  • قابلیت کنترل با موبایل:
    به کمک اپلیکیشن شرکت سازنده می توان کوادکوپتر S12 را از طریق گوشی تلفن همراه کنترل کرد. به کمک قابلیت کنترل با اپلیکیشن دیگر نیازی به حمل رادیو کنترل نخواهد بود. کنترل کوادکوپتر با گوشی تلفن همراه یکی از بهترین سرگرمی های دوستداران هلی شات ها است.
  • بازگشت به خانه:
    بازگشت به خانه بدان معناست که پس از دور سازی کوادکوپتر به کمک یک دکمه پرنده را به محل تیکافش بازگردانید. این قابلیت با استفاده از قطب نمای دیجیتال انجام میشود و خطا دارد.
    کوادکوپتر S12 فاقد GPS است و این بازگشت به خانه صرفا یک بازگشت به خانه با استفاده از قطب نما است.
  • تیکاف و لندینگ خودکار:
    تیکاف و لندینگ خودکار بدان معنا و مفهوم است که به کمک یک دکمه از روی رادیو کنترل میتوانید پرنده را بلند کنید و بنشانید. این قابلیت برای افراد تازه کار و مبتدی بسیار دلچسب است چرا که در حین تیکاف و فرود احتمال ورود ضربه به کوادکوپتر هست. لذا می توان با این قابلیت به صورت کاملا هوشمند دستگاه را بلند کرد و نشاند.
  • سیستم Follow Me:
    سیستم فالومی یا تعقیب سوژه یکی دیگر از قابلیت های موجود بر روی هلی شات S12 است. به کمک این حالت پروازی پرنده به صورت خودکار سوژه مورد نظری که شما انتخاب میکنید را مورد بررسی قرار داده، ابعاد، اشکال و حجم آن را درک می کند و در ادامه وابسته به سرعت حرکت سوژه برای دنبال کردن آن اقدام می کند.
  • جایروسکوپ:
    طراحی و تعبیه جایروسکوپ های ۶ محوره باعث شده ثبات و پایداری فوق العاده بالایی به پرنده داده شود. کوادکوپتر بسیار نرم پرواز می کند و به طرفین کشیدگی ندارد.

آموزش و پشتیبانی S12 در پریماتوی

در پک کوادکوپتر نیمه حرفه ای S12 لوازمی که در اختیار شما قرار می گیرد عبارتند از : کوادکوپتر، ریموت کنترل، ۲ عدد باتری، ۲ عدد ملخ یدکی، محافظ ملخ، کابل شارژ، پیچ گوشتی، کیف حمل و دفترچه راهنما

در پریماتوی به عنوان فروشگاه تخصصی انواع مولتی روتورها علاوه بر خرید محصولاتی اورجینال، خدمات پس از فروش، آموزش رایگان، تامین قطعات یدکی و تعمیرات نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت تمایل می توانید با شماره های اعلام شده در تماس باشید و از مشاوره کارشناسان ما برای خرید کوادکوپتر S12 استفاده کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کوادکوپتر نیمه حرفه ای S12 با ۲ باتری و کیف حمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.