کوادکوپتر تلو DJI Tello


ویژگی‌های محصول
  • ابعاد:  ۱۰ در ۱۰ سانتی متر
  • کمپانی سازنده:  DJI
  • نوع دوربین:  5 مگاپیکسل HD 720p / کیفیت عالی
  • ارسال تصویر لحظه ای:  دارد / ۱۰۰ متر
  • قابلیت ذخیره کردن تصاویر:  دارد / بر روی موبایل
  • نوع موتور:  کرولس 2018 / DJI
+ بیشتر

12,650,000 تومان

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ضمانت اصالت و سلامت کالا

ارسال سریع به سراسر ایران

پرداخت آنلاین ایمن

پشتیبانی 24 ساعته

تامین قطعات و لوازم یدکی

توضیحات

برند DJI یکی از شناخته شده ترین کمپانی های دنیا در عرصه تولید انواع ربات های پرنده، مولتی روتور و پهپاد های حرفه ای است. دی جی آی مولتی روتور های بسیار مختلفی تولید می کند و یکی از محصولات پیشگام این کمپانی در سال ۲۰۱۸ کوادکوپتر تلو (Tello) می باشد. محصولی که در همکاری DJI با شرکت Intel طراحی و تولید شد و در دسته بهترین کوادروتور های DJI برای سلفی های هوایی قراردارد. در ادامه با بررسی مشخصات و قیمت خرید هلی شات دی جی آی تلو با پریماتوی همراه باشد.

کوادکوپتر تلو (Tello) بهترین کواد کوپتر دوربین دار مبتدی

همانند دیگر ربات های پرنده کمپانی DJI، در تولید بدنه کوادروتور تلو نیز به استفاده از فیبر کربن پرداخته شده است. متریالی که به خوبی در برابر ضربه مقاومت دارد و در رسیدن به وزن بهینه و حفظ ویژگی های آیرودینامیکی محصول کمک شایانی می کند. کوادکوپتر تلو به لحاظ ساختار و ابعاد بدنه جر کوچکترین هلی شات های موجود در بازار کشور است و ابعاد آن ۱۰ در ۱۰ سانتی متر بوده و وزن کلی محصول نیز ۸۰ گرم می باشد.

کوادکوپتر تلو DJI

تلو، کوچکترین هلی شات با امکاناتی حرفه ای!

هلی شات تلو با داشتن چنین ابعاد و وزنی به راحتی قابلیت حمل دارد و امکان پرواز در هر محیطی را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین طراحی دستگاه با استفاده از موتورهایی با ولتاژ بالا قابلیت استفاده در وزش باد نسبتا شدید را هم داراست. ربات پرنده تلو برای پرواز با ۴ موتور کرولس تجهیز شده و برروی موتور ها نیز ملخ هایی قفل شونده قرار دارد که همگی توسط برند DJI طراحی و تولید شده اند. این کوادکوپتر کوچک با استفاده از موتور های پر قدرت خود و قرارگیری مستقیم ملخ بر روی موتور، در حالت پروازی اسپرت میتواند سرعتی معادل ۳۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. همچنین تلو قادر به بلند کردن وزن تا ۴۰ گرم است.

تلو همچنین این امکان را به شما میدهد تا کودکان و نوجوانان علاوه بر تفریح بتوانند با مقدمات برنامه نویسی کواد کوپترها آشنا شوند . از طرفی اگر شما کاربری حرفه ای تر هستید ، با استفاده از SDK تلو می توانید نرم افزار و اپلیکیشن های خود را توسعه دهید و به روز نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم به بررسی مشخصات کوادکوپتر Mjx نیز بپردازید.

مشخصات دوربین و کیفیت تصویربرداری کوچکترین کوادکوپتر Dji

کواد کوپتر تلو با اینکه دارای جثه به نسبت کوچکی است، اما تصاویری با کیفیت قابل توجه را ثبت می کند. Tello دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با رزولوشن HD 720p برای فیلمبرداری و رزولوشن ۱۳۹۶*۲۵۹۲ در تصویربرداری است. تلو با شرکت اینتل طراحی شده و در تولید محصول به استفاده از پردازنده های Intel پرداخته اند. پردازشگری که در همکاری با دیگر تکنولوژی های موجود برروی دستگاه علاوه بر ایفای نقش در کاهش لرزش پرنده و ارائه پروازی استیبل، در ثبت تصاویری با کیفیت هم نقش دارد.

خرید هلی شات تلو دی جی آی

هلی شات تلو در نوع خود ابزاری حرفه ای به حساب می آید و با استفاده از آن می توانید فیلم هایی ۳۶۰ درجه و به صورت پانورما ثبت کنید. همچنین به کمک نرم افزار اختصاصی Tello App و بدون نیاز به استفاده از اینترنت، با استفاده از ارتباط وای-فای تصاویر را به صورت زنده تا برد ۱۰۰ متر بر روی موبایل خود مشاهده نمائید.

بررسی عمر باتری و فناوری بکاررفته در هلی شات تلو Dji Tello

برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه، ربات پرنده تلو دارای یک باتری ۱۱۰۰ میلی آمپر از نوع ۳٫۸ ولت می باشد که به صورت خشابی به بدنه دستگاه متصل می شود. با استفاده از باتری ۱۱۰۰ میلی آمپری پرنده امکان ۱۳ دقیقه پرواز بی وقفه در اختیار خلبان قرار می گیرد. برای شارژ کامل و مجدد دستگاه نیز تنها زمانی ۶۰ دقیقه نیاز دارید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که به صورت استاندارد در بسته بندی و جعبه کوادکوپتر تلو، شارژر مجزایی برای دستگاه وجود ندارد. اما با استفاده از کابل و یا تمام درگاه های USB می تواند برای شارژ باتری اقدام کنید.

چرا کوادکوپتر تلو تولید شد؟

هدف از تولید تلو ارائه یک کوادکوپتر با قیمتی مناسب بوده است، به همین دلیل کوادروتور تلو فاقد رادیو کنترل مجزا تولید می شود. با این حال برند DJI نرم افزاری تخصصی برای دستگاه در نظر گرفته که قابلیت نصب بر روی انواع گوشی های هوشمند ios و android را دارد. حتی می توانید از فناوری بلوتوث موجود بر روی دستگاه استفاده کرده و لذت هدایت پهپاد تلو را با دسته های بازی پلی استیشن یا Game sir تجربه کنید. برد در نظر گرفته شده برای ارتباط و هدایت نیز در حدود ۱۰۰ متر است. اگر به دنبال محصول حرفه ای تری برای فیلمبرداری هستید می توانید مشخصات کوادکوپتر سایما را بررسی کنید.

بررسی مشخصات هلی شات تلو

امکانات و سنسورهایی قدرتمند بر روی کوچکترین هلی شات DJI

همانطور که پیش تر هم اشاره شد در تولید کوادروتور Tello DJI به استفاده از پردازنده های اینتل پرداخته شده است. هلی شات تلو دارای یک پردازنده ۱۴ هسته ای است که عملیات پردازش اطلاعات را با سرعت بسیار بالا و در زمانی کوتاه انجام میدهد. به همین دلیل حتی افراد مبتدی هم در هدایت و پرواز با کوادکوپتر تلو به مشکل نمی خورند.

یکی دیگر از امکانات مفید موجود بر روی هلی شات تلو فناوری تیکاف و لندینگ خودکار است. با استفاده از نرم افزار و با فشار یک کلید کوادکوپتر به صورت خودکار از زمین برخواسته و در ارتفاع ۱٫۲ متری از زمین قرار میگیرد. همچنین بعد از پرواز میتوانید با استفاده از همان کلید پرنده را بر روی زمین فرود بیاورید.

امکانات و مشخصات مولتی روتور ارزان قیمت تلو

یکی از خاص ترین ویژگی های موجود برروی تلو سیستم Throw & Go است. چنین قابلیتی در هیچ مدلی از کوادکوپتر ها وجود ندارد و برای اولین بار در دنیا توسط کمپانی DJI طراحی شد. با استفاده از این فناوری می توانید کوادکوپتر را با دست به هوا پرتاب کنید تا موتورها شروع به کار کرده و هلی شات را به پرواز در بیاورند.

بهترین ویژگی های کواد کوپتر تلو چیست؟

دو ویژگی ۸D Flip و Bounce mode نیز از امکانات خاصی هستند که در تلو وجود دارد. با قراردادن پرنده خود در حالت Bounce mode کوادکوپتر به صورت خودکار به سمت بالا و پایین حرکت میکند و فرایند تصویربرداری را انجام می دهد. تلو دارای سازگاری کامل با عینک های VR نیز هست و از دیگر ویژگی های موجود برروی دستگاه می توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • تلمتری هوشمند
  • تثبیت ارتفاع دقیق
  • حالت امن
  • اعلان هشدار باتری

ویژگی دیگری که در تلو باید به آن اشاره کنیم سنسور Vision positioning است. این سنسور کمک میکند تلو بدون کوچکترین لرزشی در یک نقطه قرار بگیرد و موقعیت مکانی خود را در هوا کاملا حفظ کند. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد می کنیم مشخصات کوادکوپتر SjRC را هم بررسی کنید.

خرید کواد کوپتر ارزان قیمت tello dji

ارائه بهترین خدمات پس از فروش با خرید کوادکوپتر دوربین دار تلو

با خرید کوادکوپتر تلو DJI از فروشگاه تخصصی پریماتوی علاوه بر خرید یک محصول اورجینال و با کیفیت، می توانید از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوید. پکیج خدمات پس از فروش و پشتیبانی پریماتوی عبارتند از: آموزش رایگان، تعمیرات، تامین قطعات و لوازم یدکی. به عنوان سخن پایانی باید به این موضوع اشاره کنیم که کوادکوپتر تلو بهترین انتخاب ممکن برای افرادی است که تمایل به خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند. محتویات موجود در جعبه کواد کوپتر تلو شامل: هلی شات تلو ، باتری ، محافظ ملخ ، ۴ عدد ملخ اضافه ، آچار ملخ و دفترچه راهنما میباشد. در صورت تمایل به خرید می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروش ما در پریمای توی کسب کنید. همچنین شما میتوانید به صورت انلاین از سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

مشخصات فنی

ابعاد

۱۰ در ۱۰ سانتی متر

کمپانی سازنده

DJI

نوع دوربین

5 مگاپیکسل HD 720p / کیفیت عالی

ارسال تصویر لحظه ای

دارد / ۱۰۰ متر

قابلیت ذخیره کردن تصاویر

دارد / بر روی موبایل

نوع موتور

کرولس 2018 / DJI

نوع باطری

3.8 ولت 1100 میلی آمپر

مدت زمان پرواز

13 دقیقه

مدت زمان شارژ

۶۰ دقیقه

تلمتری

دارد

پردازنده اینتل

دارد/ ۱۴ هسته ای

میزان سرعت

در حالت اسپرت ۳۰ کیلومتر بر ساعت

برد رادیو کنترل

100 متر

حرکات 360 درجه

دارد

حفظ ارتفاع خودکار

دارد

سیستم پرواز خودکار

دارد

جایروسکوپ 6 محوره

دارد

قابلیت کنترل با موبایل

دارد

تیکاف و لندینگ خودکار

دارد

قفل در زمان پرواز عمودی

دارد

سنسور Optical Positioning

دارد

دیدگاهها

  1. primatoy

    تلو یک سلفی هوایی به تمام معنا با قیمت مناسب !

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.