بهترین کوادکوپتر برای دوربین گوپرو؛ ثبت تصاویر حرفه‌ای بر فراز آسمان

بهترین کوادکوپتر برای دوربین گوپرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ زمانی که قصد خرید یک کوادکوپتر حرفه‌ای برای انجام تصویر برداری‌های هوایی را دارید، پشتیبانی از دوربین GoPro ممکن است اهمیت زیادی برای شما داشته باشد. دوربین‌های گوپرو ویژگی‌های جذابی دارند که ترکیب آن‌ها با توانایی‌های پهپادها به شما در ثبت تصاویر خارق العاده کمک خواهد کرد. به همین بهانه در این مقاله از پریماتوی قصد داریم با بهترین کوادکوپتر برای نصب دوربین گوپرو آشنا شویم. ما سعی کرده‌ایم لیستی از گزینه‌هایی که در بازار موجود هستند برای شما تهیه کنیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کوادکوپتر با قابلیت نصب دوربین گوپرو بهتر است یا هلی شات با دوربین داخلی ؟

قبل از اینکه با بهترین کوادکوپتر برای دوربین گوپرو آشنا شویم، ابتدا می‌خواهیم به مقایسه کوادکوپتر های دارای دوربین و کوادکوپترهای با قابلیت نصب دوربین گوپرو، بپردازیم. در گذشته کیفیت دوربین کوادکوپتر ها چندان قابل قبول نبود. در آن زمان استفاده از دوربین گوپرو می‌توانست یک مزیت بسیار مهم محسوب شود. به تدریج هلی شات ها به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شدند که نیاز به GoPro را تا حد زیادی کاهش داد. در حال حاضر بسیاری از هلی شات های نیمه حرفه‌ای نیز می‌توانند کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

با این حال اگر نیاز به تصاویر حرفه‌ای‌تر و متناسب با نیازهای خاص دارید، کوادکوپتر بدون دوربین با قابلیت نصب گوپرو می‌تواند گزینه بهتری باشد. مزیت کوادکوپتر هایی با دوربین داخلی، پخش زنده تصاویر، سایز کوچکتر، مدت پرواز بیشتر و هزینه‌های کمتر است. به این ترتیب اگر قصد خرید کوادکوپتر را دارید باید نیاز خود را در نظر بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هلی شات برای GoPro

بهترین کوادکوپتر برای گوپرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوربین GoPro به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید به راحتی آن را روی سطوح مختلف مانند کلاه کاسکت، ماشین، موتور، دوچرخه و حتی اسکیت، دسته مونوپاد و … قرار دهید. به دلیل این قابلیت ویژه، می‌توان گو پرو را به کوادکوپتر ها نیز متصل کرد. با این حال بهترین کوادکوپتر برای گوپرو باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد:

  • اندازه مناسب: اندازه کوادکوپتر باید معمولاً بیشتر از ۳۰ * ۳۰ باشد. بنابراین نمی‌توان از کوادکوپتر های سایز کوچک برای نصب gopro استفاده کرد.
  • قدرت کافی: هر دوربین گوپرو به طور متوسط بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ گرم وزن دارد. با این حساب، باید کوادکوپتر هایی را انتخاب کنید که حداقل بتوانند ۱۵۰ گرم وزن اضافه را به راحتی حمل کنند.
  • اتصال دهنده دوربین: کوادکوپترهای مناسب برای GoPro معمولاً دارای اتصال دهنده دوربین هستند که کار نصب گوپرو را راحت‌تر می‌کنند. با این حال استثناهایی نیز وجود دارد.

با توجه به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم باید به سراغ انواع کوادکوپتر حرفه ای برویم. هلی شات های کوچک با قدرت پایین گزینه‌های مناسبی برای استفاده از گو پرو نیستند.

لیست بهترین کوادکوپترهای مناسب برای گو پرو موجود در بازار ایران

در اینجا سعی کردیم با توجه به قابلیت‌های مورد نیاز برای استفاده از GoPro، بهترین کوادکوپتر های بازار را معرفی کنیم. اگر به دنبال بهترین کوادکوپتر برای گوپرو هستید، موارد زیر گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.

کوادکوپتر حرفه‌ای Bugs 3 Pro با قابلیت نصب انواع دوربین‌های GoPro

شرکت MJX یکی از بهترین تولید کنندگان کوادکوپتر حرفه‌ای است که در ساخت کوادکوپتر های بزرگ و مناسب برای گوپرو عملکرد درخشانی داشته است. کوادکوپتر حرفه‌ای Bugs 3 pro یکی از محصولات نسبتاً جدید این شرکت است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و قابلیت‌های ویژه‌ای مانند موتور براشلس، بازگشت به خانه دقیق، زمان پروازی بالا، دوربین و لرزشگیر حرفه‌ای، سیستم تیکاف و لندینگ آسان، تثبیت ارتفاع بسیار دقیق و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هلی شات فوق حرفه‌ای در کنار یک دوربین قدرتمند ۸ مگاپیکسلی به شما امکان نصب دوربین GoPro را هم می‌دهد.

کوادکوپتر MJX X101 S؛ هلی شات بزرگ با قابلیت نصب GoPro

هلی شات X101s یکی دیگر از کوادکوپتر های حرفه‌ای و سایز بزرگ (۵۰*۵۰) شرکت معتبر MJX است. این کوادکوپتر تنها با ۹۰ دقیقه شارژ شدن می‌تواند ۱۵ دقیقه و تا برد ۳۰۰ متری پرواز کند. این کوادکوپتر بدون دوربین میباشد و می‌توانید به راحتی انواع دوربین‌های گوپرو را روی هلی شات X101s نصب کنید. با نصب گوپرو به این هلی شات از طریق کابل انتقال دهنده حتی می‌توانید از قابلیت اتصال دوربین کوادکوپتر به گوشی موبایل نیز استفاده کرده و تصاویر ضبط شده را به صورت زنده مشاهده کنید.

کوادکوپتر MJX X102H؛ کوادکوپتر حرفه‌ای برای گوپرو و انواع دوربین‌های جانبی

در بین محصولات MJX تقریباً برای هر نیازی که داشته باشید گزینه‌های مناسبی پیدا می‌کنید. کوادکوپتر MJX X102H یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کوادکوپترهای تولید شده توسط MJX است. سایز ۵۰*۵۰ سانتی متری، زمان پروازی ۱۵ دقیقه، چراغ‌های LED، موتورهای بسیار قدرتمند با قابلیت حمل وزن بالا و قابلیت‌های پروازی ویژه از مزایای مهم این هلی شات حرفه‌ای هستند. این کوادکوپتر دارای یک مانت مخصوص دوربین‌های گوپرو است و توانایی حمل انواع دوربین‌های گوپرو، شیائومی و ورزشی را دارد. اگر به دنبال بهترین کوادکوپتر برای گو پر هستید که قابلیت نصب دوربین‌های متفاوت بدون نیاز به خرید لوازم جانبی را داشته باشد، MJX X102H همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.

کوادکوپتر Dragonfly KK13؛ کوچک‌ترین کوادکوپتر برای گوپرو

بر خلاف سایر گزینه‌های موجود در این لیست کوادکوپتر Dragonfly KK13 سایز متوسط (۲۳*۳۳) و وزن نسبتا پایینی دارد. این کوادکوپتر تاشو در عین حال که یک هلی شات حرفه ای به حساب می‌آید و دوربین قدرتمندی دارد ولی توانایی حمل دوربین گوپرو را هم دارد.

قدرت کافی موتورهای این هلی شات حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا با با استفاده از تجهیزات اضافه دوربین GoPro را روی آن نصب کنید. این کوادکوپتر گزینه پیشنهادی ما به افرادی است که نیاز به یک کوادکوپتر حرفه‌ای کوچک و سبک دارند که در بتوانند آن را در کیف خود قرار دهند و در هر جایی از آن استفاده کنند.

kk13

خرید بهترین کوادکوپتر برای گوپرو را از فروشگاه پریماتوی

در این مقاله سعی کردیم با ویژگی‌های بهترین کوادکوپتر برای گوپرو آشنا شویم. همچنین لیستی از بهترین هلی شات ها و کوادکوپتر های مناسب GoPro را در اختیار شما قرار دادیم. فروشگاه پریماتوی به عنوان مرجع تخصصی خرید انواع هلی شات حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و کوادکوپتر های مناسب برای فیلمبرداری امکان خرید بهترین کوادکوپتر برای گوپرو متناسب با نیازهای شما را فراهم کرده است. اگر قصد خرید یک کوادکوپتر با کیفیت و دارای قابلیت پشتیبانی از انواع دوربین‌های جانبی را دارید، می‌توانید با شماره‌های اعلام شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان بخش فروش پریماتوی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟