با ۴ مدل از محبوب‌ترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ آشنا شوید

آشنایی با بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ می‌تواند سرآغازی برای ورود به دنیای هیجان انگیز هلی شات ها باشد. در طی یک سال گذشته، کوادکوپترها و پهپاد ها رشد سریعی داشته‌اند و حالا شاهد محصولاتی با کیفیت و امکانات بیشتری هستیم. شرکت‌های معتبر و معروف سازنده هلی شات و کوادکوپتر با بهبود عمر باتری، ارتباط قدرتمندتر، افزایش کیفیت دوربین‌ها و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به محصولات خود، محصولات جذابی را به بازار ارائه کرده‌اند. اما کدام یک از کوادکوپترها توانسته‌اند بهترین عملکرد را در سال گذشته داشته باشند؟

برای پاسخ به این سؤال، تصمیم گرفته‌ایم تا لیستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ تهیه کنیم. با پریماتوی در ادامه این مطلب همراه باشید تا با ۴ مدل از بهترین کوادکوپترهای سال گذشته که می‌توانند بهترین گزینه برای خرید پهپاد باشند، آشنا شویم.

معرفی محبوب‌ترین و بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰

برای اینکه بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ را انتخاب کنیم باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. کیفیت فیلمبرداری در هلی شات ها مهم‌ترین گزینه‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید. علاوه بر این، قابلیت‌های پروازی، کیفیت ساخت، امکانات کوادکوپتر، وزن و اندازه، عمر باتری و در نهایت قیمت کوادکوپتر موارد دیگری هستنند که باید در نظر بگیرید. ما با توجه به این موارد و نیازهای افراد مختلف، لیستی از بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ را در ادامه معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید پهپاد را دارید، این لیست می‌تواند گزینه‌های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد.

Bugs 20، محبوب ترین کوادکوپتر سال 2020

کوادکوپتر حرفه‌ای MJX Bugs 20؛ پهپاد هلی شات با قابلیت‌های ویژه و قیمت مناسب

محصولات MJX همواره جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کوادکوپترهای بازار هستند. کوادکوپتر حرفه‌ای MJX Bugs 20 نیز یکی از بهترین محصولات این شرکت معتبر است که در سال ۲۰۲۰ توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند. این کوادکوپتر حرفه‌ای با ابعاد بزرگ و موتور براشلس، پایداری بسیار خوبی در پرواز دارد. همپنین Bugs 20 می‌تواند با استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۴k مجهز به گیمبال یک محوره دارای لرزشگیر EIS، امکان تصویر برداری حرفه‌ای را برای شما فراهم کند.

قابلیت‌هایی مانند Vision Positioning، چرخش به دور سوژه، تعقیب سوژه و حرکت خودکار روی نقشه از مهم‌ترین ویژگی‌های این پهپاد هستند. علاوه بر این، ارسال تصویر لحظه‌ای تا برد ۵۰۰ متری و ذخیره سازی تصاویر روی رم و موبایل در کنار قابلیت‌های تصویربرداری فوق العاده، باعث شده تا کواد کوپتر حرفه‌ای MJX Bugs 20 در لیست محبوب‌ترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ در جایگاه اول قرار بگیرد.

هلی شات ارزان قیمت ZLRC SG106.

کوادکوپتر ZLRC SG106؛ بهترین هلی شات ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰

هلی شات نیمه حرفه‌ای ZLRC SG106 یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای افراد تازه کار است که در سال ۲۰۲۰ توانست فروش خوبی را تجربه کند. این کوادکوپتر نیمه حرفه‌ای، هرچیزی که برای ورود به دنیای هلی شات ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری HD این هلی شات نیازهای اولیه را به خوبی برطرف می‌کند و تصاویری با پایداری مناسب ارائه می‌دهد. این پهپاد با یک بار شارژ می‌تواند ۲۲ دقیقه پرواز کند و برد رادیو کنترل آن نیز حدود ۵۰۰ متر است. برد مناسب و عمر باتری قابل قبول یکی از ویژگی‌های مثبت این کوادکوپتر در مقابل رقبا است.

وجود ویژگی‌هایی مانند حفظ ارتفاع، تیکاف و لندینگ خودکار، پرواز با ZLRC SG106 را برای افراد تازه کار ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌هایی مانند Way Point، gesture و قابلیت بازگشت به خانه نیز از امکانات جذاب این کوادکوپتر نیمه حرفه‌ای به حساب می‌آیند. مجموعه این ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب، ZLRC SG106 را به گزینه‌ای دوست داشتنی در لیست بهترین هلی شات های سال ۲۰۲۰ تبدیل می‌کند. با خرید این کوادکوپتر و مطالعه مقاله آموزش پرواز با کواد کوپتر می‌توانید خیلی زود به یک خلبان پهپاد حرفه‌ای تبدیل شوید.

هلی شات حرفه ای DJI mavic mini

کوادکوپتر حرفه‌ای Dji Mavic Mini؛ هلی شات کوچک با کاربردهای فراوان

Dji Mavic Mini، محصول جدیدی نیست اما همچنان یکی از محبوب‌ترین و بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آید. اگر تصویربردار نیمه حرفه‌ای هستید و نیازی به فیلمبرداری با کیفیت ۴K ندارید، هلی شات حرفه‌ای مویک مینی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هلی شات تنها ۲۵۰ گرم وزن دارد و با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خود می‌تواند تصاویر خارق العاده ای ضبط کند. همچنین باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری DJI Mavic Mini در مدت زمانی حدود ۹۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود و ۳۰ دقیقه پرواز با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیفیت ساخت بالا، وجود گیمبال سه جهته، سنسورهای هوشمند، تصویر برداری پایدار و بدنه تاشو از ویژگی‌ها مثبت این پرنده کوچک هستند. عدم وجود فیلمبرداری ۴k و قابلیت دنبال کردن اشیاء نیز به عنوان نقاط ضعف مویک مینی شناخته می‌شود. شما می‌توانید با سرزدن به صفحه کوادکوپتر dji علاوه بر مویک مینی سایر محصولات این برند معتبر را مشاهده و خریداری کنید.

کوادکوپتر حرفه ای dragonfly

کوادکوپتر Dragonfly KK13؛ هلی شات حرفه‌ای با امکانات جذاب

هلی شات حرفه‌ای Dragonfly KK13 بدون شک یکی از بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ است. دراگون فلای با نصب دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۴K و لنز Exmor به همراه گیمبال ۲ محوره روی KK13، هرآنچه برای یک فیلم برداری حرفه‌ای نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده است. وجود امکانات فراوانی مانند موتور براشلس، مدت زمان پرواز حدود ۳۰ دقیقه، برد رادیو کنترل بیش از ۱ کیلومتر و تعداد زیادی حالت پروازی مختلف نیز نشان دهنده کیفیت پروازی مناسب و قدرت این پهپاد است.

علاوه بر تمام این ویژگی‌های فوق العاده، ابعاد مناسب و قابلیت تاشو بودن نیز باعث شده تا جا به جایی این هلی شات حرفه‌ای بسیار راحت باشد. به این ترتیب اگر به دنبال یک کوادکوپتر تاشو هستید، که همه نیازهای شما برای یک تصویر برداری حرفه‌ای را پوشش دهد، کوادکوپتر Dragonfly KK13 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین کوادکوپترهای سال 2021

پیشنهاد خرید بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۱

تقریباً تمام کوادکوپتر های معرفی شده در لیست بهترین‌های سال قبل، می‌توانند کاندید حضور در بین بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۱ باشند. با این حال، اگر به گزینه‌های جدیدتری فکر می‌کنید، Dji Mavic Mini 2 با به روزرسانی های جدید می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد:

کوادکوپتر حرفه‌ای Dji Mavic Mini 2

ماویک دوست داشتنی در نسخه دوم به دوربین ۴K مجهز شده است و با استفاده از فناوری OcuSync 2.0 می‌تواند تصاویر زنده را تا برد ۱۰ کیلومتری ارسال کند. اضافه شدن امکانات پروازی جدید و افزایش طول عمر باتری، Mavic MINI 2 را به یکی از بهترین پهبادهای سال ۲۰۲۱ تبدیل می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک هلی شات جدید و قدرتمند در سال ۲۰۲۱ هستید پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر گزینه‌های بالا این کوادکوپتر حرفه‌ای را نیز در نظر داشته باشید.

بهترین و محبوب‌ترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ را از پریماتوی خریداری کنید

در این مقاله با ۴ مدل از بهترین کوادکوپترهای سال ۲۰۲۰ آشنا شدیم و به معرفی ویژگی‌های هر یک از آن‌ها پرداختیم. این کوادکوپترها و هلی شات ها بهترین گزینه برای افراد تازه کار، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای هستند و هریک از آن‌ها می‌توانند نیازهای بخشی از کاربران را به بهترین شکل برطرف کنند. در نهایت، اگر قصد خرید کوادکوپتر و هلی شات را دارید، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های کارشناسان حرفه‌ای پریماتوی بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟