برد کوادکوپتر چقدر است؟ آشنایی با بهترین هلی شات های برد بالا

کیفیت و دقت کوادکوپتر، بیش از هر چیز به اصلی‌ترین قطعات تشکیل‌دهنده آن وابسته است. در حقیقت هرچه قطعات به‌کاررفته در ساختار کوادکوپتر باکیفیت‌تر باشد، هلی شات ارزش بیشتری دارد و حرفه‌ای‌تر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین اجزا، برد کوادکوپتر است. برد کنترل پرواز در حقیقت یک مغز بسیار کوچک و مجموعه‌ای از سیم‌ها، پردازنده‌ها و انواع سنسور است که به هلی شات اجازه پرواز در محدوده مشخصی را می‌دهد. هرچه این مجموعه الکترونیکی قوی‌تر و پیچیده‌تر باشد، کوادکوپتر برد بالاتری دارد و به‌عنوان هلی شات حرفه‌ای‌تر و قدرتمندتری شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره میزان برد کوادکوپتر صحبت کرده و چند کوادکوپتر برد بالا را معرفی کنیم. اگر به‌دنبال یک کوادکوپتر با برد بالا هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

بالا بودن برد کوادکوپتر؛ مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب هلی‌شات

همه دستگاه‌های الکترونیکی برای فعالیت به یک برد الکترونیکی نیاز دارند. از ماشین کنترلی اسپرت تا حرفه‌ای‌ترین هلی شات، همگی با یک صفحه کوچک پر از سیم و سنسور در حال فعالیت هستند. به همین دلیل استاندارد بودن برد در همه لوازم الکترونیکی و به‌ویژه کوادکوپترها اهمیت فراوانی دارد.

بااین‌حال میزان برد موردنیاز شما، به کاربری و انتظارتان از هلی شات بازمی‌گردد. برای مثال، اگر هلی‌شات را برای تصویربرداری حرفه‌ای، ساخت مستند یا ساخت فیلم‌های متنوع می‌خرید، باید توجه کنید که برد بالای پرواز بعد از کیفیت دوربین، مهم‌ترین ویژگی است. به یاد داشته باشید که بالا بودن برد هلی شات در قیمت کوادکوپتر دوربین دار تاثیر چشمگیری دارد.

بالا بودن برد کوادکوپتر؛ عاملی مهم در رفتن به اوج آسمان

معرفی کوادکوپتر برد بالا، تجربه پرواز تکرارنشدنی با بهترین هلی‌شات‌ها

برد کواد کوپتر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. قبل از خرید محصول موردنظرتان، حتما از فروشنده بپرسید برد کوادکوپتر چقدر است و سپس بررسی کنید که آیا این میزان برد برای شما کارایی دارد یا خیر؟ برد پهباد در انواع مختلف با یکدیگر متفاوت است و به حرفه‌ای یا مبتدی بودن هلی‌شات بستگی دارد. به‌عنوان مثال، برد کوادکوپتر دوربین دار حرفه‌ای قطعا از برد هلی‌کوپتر اسباب‌بازی بیشتر است و قدرتشان را نمی‌توان با یکدیگر مقایسه کرد. در ادامه به بررسی چند مدل کوادکوپتر با برد بالا می‌پردازیم:

۱٫ یک سفر طولانی و فوق حرفه‌ای با کوادکوپتر Dji Mavic Mini پک کمبو

هیجان ثبت تصویر از زاویه بالا برای عکاسان حرفه‌ای بسیار لذت‌بخش است. به همین دلیل برای خرید هلی شات برد بالا وقت و هزینه بسیاری صرف می‌کنند. هرچه برد کوادکوپتر دوربین دار بیشتر باشد، جزئیات و زوایای زیباتری در تصویر نهایی ثبت خواهد شد. اگر قصد خرید هلی شات قدرتمند داشته باشید، حتما به انواع کوادکوپتر dji برخورده‌اید. با کوادکوپتر DJI Mavic Mini امکان تماشا و ثبت تصاویر تا ۴ کیلومتر از گیرنده را خواهید داشت؛ به‌عبارت‌ساده‌تر، برد کوادکوپتر مینی مویک از برند DJI حدود ۴ کیلومتر در نظر گرفته شده است. این هلی شات با برد قدرتمند، دوربین منحصربه‌فرد و امکان ارسال زنده تصاویر، شما را به سفری با فاصله ۴۰۰۰ متری خود از فراز آسمان خواهد برد. برد و کنترل کوادکوپتر این محصول از DJI به‌قدری قدرتمند است که در فهرست بهترین کوادکوپترهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

پرواز در 4 کیلومتری زمین با کوادکوپتر DJI mavic mini

۲. هلی‌شات حرفه‌ای JJRC X5 پک کمبو؛ کوادکوپتر با برد ۱ کیلومتر

عکاسان حرفه‌ای هنگام خرید هلی‌شات، علاوه‌بر کیفیت دوربین به برد کوادکوپتر دوربین دار نیز توجه می‌کنند؛ زیرا برد پهپاد یکی از عوامل موثر برای خلق تصاویر تکرارنشدنی و شگفت‌انگیز از اوج آسمان است. اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید و می‌خواهید بهترین تصاویر را از بکرترین نقاط از زاویه بالا بگیرید، کوادکوپتر حرفه‌ای JJRC X5 بهترین انتخاب برای شما است.

این پرنده دوربین دار با دوربین ۱۲ مگاپیسلی و بردی حدود ۱۰۰۰ متر، یکی از بهترین انتخاب‌ها هنگام خرید کوادکوپتر است. برد هوشمند این دستگاه یک پرواز حرفه‌ای را به شما هدیه می‌دهد. اگر قصد خرید یک کوادکوپتر با برد بالاتر دارید، باید قدرت موتور آن را نیز در نظر بگیرید؛ زیرا برد و موتور کوادکوپتر بزرگ باید با یکدیگر تناسب داشته باشد تا در نهایت یک پرواز بی‌نقص به عمل آید. ازهمین‌رو هنگام خرید هلی‌شات حتما عوامل مختلف مانند برد کنترل از راه دور پهپاد، قدرت موتور و کیفیت دوربین را بررسی کنید.

JJRC X5؛ کوادکوپتر حرفه‌ای با برد 1 کیلومتر

۳٫ برد کوادکوپتر دوربین دار JJRC H68؛ انتخابی مقرون‌به‌صرفه و کاربردی

اگر قصد شما از خرید هلی شات، تصویربرداری از مراسم مختلف است، با هزینه پایین‌تر، بهترین کوادکوپتر با برد بالا را تهیه کنید. کوادکوپتر نیمه‌حرفه‌ای JJRC H68، با وزن کم و مقاومت بالای بدنه بهترین هلی شات برای عکاسان مراسم عروسی است.

این کوادکوپتر علاوه‌بر اندازه، کیفیت دوربین و امکان کنترل از روی گوشی هوشمند، به دلیل برد بالا محبوب شده است. برد هلی شات JJRC H68 تا شعاع ۵۰۰ متری از گیرنده است و این یعنی با یک هلی شات نیمه‌حرفه‌ای اما با برد متناسب روبه‌رو هستید. در صورت خرابی هرکدام از قطعات کوادکوپتر از جمله برد یا موتور می‌توانید آن را خریداری و تعویض کنید. به‌این‌منظور پیشنهاد می‌کنیم به پریماتوی، مرکز فروش قطعات کوادکوپتر در تهران مراجعه کنید و تعمیر دستگاه را به متخصصان ما بسپارید.

۴٫ کوادکوپتر DJI Tello، هلی شات با برد مناسب برای مبتدی‌ها

درصورتی‌که در خرید کوادکوپتر و استفاده از هلی شات مبتدی هستید و به‌تازگی قصد ورود به این دنیای شگفت‌انگیز را دارید، ما به شما خرید کوادکوپتر تلو دی جی آی را پیشنهاد می‌کنیم. این هلی شات کوچک و سبک، کارایی و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. برد کنترل از راه دور DJI Tello حدود ۱۰۰ متر است؛ ممکن است این مقدار نسبت به انواع حرفه‌ای کوادکوپتر برد بالا ناچیز به نظر برسد،‌ اما یک تمرین خوب و تجربه مناسب برای شروع کار به حساب می‌آید.

خرید انواع کوادکوپتر برد بالا با مشاوره تخصصی از پریماتوی

توجه به میزان برد همه وسایل کنترلی هنگام خرید، تضمینی برای تجربه کاربری بهتر محصول است. این موضوع نه‌تنها در خرید هلی‌شات‌ها، بلکه در وسیله‌هایی مانند خرید یک ماشین کنترلی خوب نیز موثر است.

برد کوادکوپتر ممکن است در ابتدا چندان مهم به نظر نیاید. اما کافی است یک بار با کوادکوپترهایی با برد بالا کار کنید تا برای همیشه از طرفداران این سبک از پرنده‌های دوربین‌دار شوید. اصلی بودن قطعات و سنسورهای برد در سرعت و کیفیت پرواز کوادکوپتر اثرگذار است. به همین دلیل بهتر است فقط از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

ما در فروشگاه آنلاین پریماتوی، با عرضه هلی شات‌های باکیفیت و اصلی، در کنار شما هستیم. برای خرید و مقایسه محصولات به بخش فروشگاه مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۷۴۱۲-۰۲۱ با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

سوالات متداول

برد کوادکوپتر چقدر است؟

برد کوادکوپتر بسته به مدل دستگاه و ویژگی‌های فنی آن متفاوت است؛ اما معمولا برد هلی شات بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر است. البته کوادکوپترهای فوق‌حرفه‌ای با برد بسیار بالاتر نیز وجود دارد.

بهترین کوادکوپتر برد بالا کدام است؟

کوادکوپترهای برند DJI، JJRC و SJRC از بهترین کوادکوپترها با برد بالا هستند. برای انتخاب بهترین کوادکوپتر با برد بالا باید به میزان تجربه و مورد استفاده از آن توجه کنید.

آیا امکان تعمیر و تعویض قطعات کوادکوپتر وجود دارد؟

بله؛ درصورت آسیب دیدن کوادکوپتر می‌توانید آن را به پریما توی بسپارید تا متخصصان این مجموعه به‌صورت کاملا تخصصی و با استفاده از قطعات اورجینال نسبت به تعمیر اقدام کنند.

سوالات متداول

برد کوادکوپتر چقدر است؟

برد کوادکوپتر بسته به مدل دستگاه و ویژگی‌های فنی آن متفاوت است. اما معمولا برد پروازی هلی شات بین 500 تا 1000 متر است. البته کوادکوپترهای فوق‌حرفه‌ای با برد بسیار بالاتر نیز وجود دارد.

چه مدل‌هایی بیشترین برد پروازی را دارند؟

کوادکوپترهای برند DJI، JJRC و SJRC از بهترین کوادکوپترها با برد بالا هستند. در طول مقاله بهترین مدل‌ها را  همراه با مشخصات فنی با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

از کجا می‌توانیم هلی شات هایی با برد بالا تهیه کنیم؟

در فروشگاه تخصصی پریماتوی امکان خرید انواع کوادکوپتر با بردهای متفاوت فراهم شده است. برای مشورت و انتخاب مدل مناسب نیز می‌توانید با  شماره تلفن 28427412-021 تماس حاصل کنید.

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟