با کشورها و کمپانی‌های سازنده هلی شات آشنا شوید

آمریکا و چین بزرگ‌ترین بازیگران عرصه صنعت و اقتصاد دنیا هستند. این ابرقدرت‌های جهانی در همه صنایع حضوری گسترده و فعال دارند. در زمینه تولید هلی شات نیز کمپانی‌های مستقر در این دو کشور گوی سبقت را از سایرین ربوده‌اند. در این مقاله و بنا به درخواست کاربران و همراهان گرامی پریماتوی نگاهی به کشورهای فعال در صنعت هلی شات و و بهترین برندهای تولیدکننده کوادکوپتر داریم. در ادامه همراه ما باشید.

کوادکوپترهای آمریکایی؛ پرنده‌های بی‌نقص و زیبا

صنعت هلی شات و در یک دید بزرگ‌تر صنایع پروازی نیاز به منابع انسانی و فنی زیادی دارند. ایالات متحده با بهره‌گیری از اقتصاد پویای خود حضوری چشم‌گیر در تمامی این صنایع دارد. کمپانی‌های آمریکایی با تولید به‌روزترین و خوش‌ساخت‌ترین کوادکوپترها نقش مهمی در پیش‌برد صنعت ایفا می‌کنند.

چین و آمریکا بزرگ‌ترین تولیدکنندگان هلی شات در دنیا هستند.

چین؛ نگاه بلندمدت چشم‌بادامی‌ها به بازار هلی شات

چشم‌بادامی‌های چینی مثل هر صنعت دیگری، بازار کوادکوپترها را از یاد نبرده‌اند. حضور برندهای قدرتمند چینی‌ها رقابت در بازار را سخت‌تر از همیشه کرده است. معمولا در کشور ما چینی‌ها به خاطر کالاهای بی‌کیفیت و کم‌کیفیت مورد سرزنش واقع می‌شوند. اما در تولید کوادکوپتر اوضاع به کلی متفاوت است.

چشم‌بادامی‌های چینی با برندهای قدرتمند خود، استانداردهای تولید هلی شات را جابه‌جا کرده‌اند. به طوری ‌که محصولات کمپانی‌های چینی امروزه با بهترین تولیدات آمریکایی رقابت می‌کند. در بحث رقابتی و ارائه فناوری‌های جدید چینی‌ها چندین قدم جلوتر از بقیه هستند و گاهی با تولید محصولات جدید نشان می‌دهند که دندان خود را برای به دست آوردن رهبری بازار تیز کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید محصولات جذاب چینی‌ها را ببینید و راهنمای مناسبی برای انتخاب هلی شات مناسب داشته باشید سری به مقاله راهنمای خرید کوادکوپتر ما بزنید.

از دی جی آی تا سایما؛ نگاهی به بازیگران بازار هلی شات

تولیدکنندگان هلی شات البته فقط به آمریکا و چین محدود نمی‌شود. اما بیشتر تولیدات و مهم‌ترین کمپانی‌ها در این دو کشور قرار دارند و فعالیت می‌کنند. در ادامه مقاله نگاهی به موفق‌ترین کمپانی‌های چشم‌آبی‌ها و چشم‌بادامی‌ها داریم. کمپانی‌هایی که در کنار عرضه هلی شات یک بستر کامل از محصولات و موارد جانبی صنعت پرواز مثل باتری کوادکوپتر، ملخ و دیگر ملزومات را تهیه و تولید می‌کنند.

  • DJI، از ایده دانشجویی تا کمپانی جهانی

دی جی آی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده هلی شات است که در کشور چین فعالیت می‌کند. اگر به دنبال خرید هلی شات رفته باشید، حتما نام کمپانی دی جی آی به گوش‌تان خورده است. بنیان‌گذار این شرکت از دوران دانشجویی به صنعت پرواز علاقه داشت. دنبال کردن این علاقه در نهایت به تولد DJI منجر شد. کمپانی موفقی که امروزه با محصولات انقلابی خود پیشگام بازار است و سهم مهمی از مارکت کوادکوپتر را به خود اختصاص داده است. پریماتوی نیز امکان خرید محصولات جذاب دی جی آی مثل هلی شات‌های سری مویک را فراهم کرده است.

کوادکوپترهای DJI هلی شات‌های عالی برای پرواز و تفریح

  • MJX، JJRC، SjRC چینی های سرشناس دیگر در بازار هلی شات

کمپانی های ام جی ایکس، جی جی آرسی و اس جی آرسی از دیگر کمپانی‌های چینی هستند. این کمپانی ها در طول مدت حضور خود در صنعت کوادکوپتر توانسته  اند توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کنند. ارائه محصولات با کیفیت و خوش ‌ساخت از جمله دلایل محبوبیت این چشم‌بادامی ها است.

  • Wltoys، XK؛ از دیگر کمپانی های قدرتمند در بازار

کمپانی دبلیو ال تویز و ایکس کی از دیگر شرکت‌های مربوط به چشم‌بادامی‌ها هستند که توانسته اند توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کنند. این شرکت ها با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات، متخصصین و ارائه محصولات با قیمت رقابتی در بازار جهانی در مدت حضور خود به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها تبدیل شده اند. شما می‌توانید محصولات این کمپانی ها را از پریماتوی تهیه کنید.

  • Autel، برند قدرتمند آمریکایی بازار هلی شات

کمپانی Autel یکی از کمپانی‌های بسیار موفق و بزرگ بازار است. این برند قدرتمند آمریکایی به پشتوانه سال‌ها تجربه و تخصص توانسته با تولیدات محصولات جذاب و موفق نظر بسیاری را به خود جلب کند. البته این نکته لازم به ذکر است که محصولات این کمپانی و دیگر کمپانی‌های آمریکایی به سختی در بازار ایران پیدا می‌شود.

  • سایما؛ کوادکوپتر به سبک چینی‌ها

کمپانی سایما یکی دیگر از شرکت‌های مربوط به چشم‌بادامی‌ها است که توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. شرکت سایما با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات، متخصصین و ارائه محصولات با قیمت رقابتی در بازار جهانی در مدت حضور خود به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها تبدیل شده است. شما می‌توانید محصولات سایما را از پریماتوی تهیه کنید.

تصویری از محصولات کمپانی سایما

  • شیائومی؛ حمله همه‌ جانبه به بازار هلی شات

یکی دیگر از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید هلی شات، شرکت قدرتمند شیائومی است. این کمپانی طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ایران شیائومی به دلیل تولید گوشی، تبلت و وسایل الکترونیکی شناخته می‌شود اما بهتر است بدانیم که شیائومی محصولات مختلفی مثل کوادکوپتر دوربین دار را در بالاترین سطح و با بهترین کیفیت تولید می‌کند. قیمت‌های بسیار رقابتی این شرکت باعث شده که طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

تصویری از محصول کمپانی شیائومی

بهترین هلی شات‌ها را از پریماتوی تهیه کنید

در این مقاله با آمریکا و چین به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان هلی شات در دنیا آشنا شدیم. سپس و با توجه به شرایط بازار ایران چندتا از بهترین کمپانی‌های تولیدکننده هلی شات را به شما معرفی کردیم. در انتها باید بر این نکته تاکید کنیم که به دلیل مسائل مختلفی از جمله سختی تجارت با آمریکا به دلیل تحریم، بیشتر هلی‌شات‌ های موجود در بازار ایران چینی هستند. البته همان طور که پیش‌تر هم گفتیم کوادکوپترهای ساخت چین از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و به سادگی می‌توانند نیاز افراد را برطرف کنند.

در انتهای مقاله پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع هلی شات و ماشین کنترلی با ما در تماس باشید. همکاران ما در بخش فروش پریماتوی به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را انجام دهید. شماره تماس  ۰۲۱-۲۸۴۲۷۴۱۲ راه ارتباطی شما با پریماتوی است.

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟