چگونه ماشین کنترلی خود را اسپرت کنیم؟ معرفی ۸ ایده جذاب

ماشین کنترلی یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین وسایل بازی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. استفاده از ماشین کنترلی سن و سال نمی‌شناسد و از کوچک تا بزرگسال به بازی با ماشین کنترلی علاقه‌مند هستند. عده بسیاری از افراد دوست دارند که ماشین کنترلی آن‌ها خاص‌تر و زیباتر دیده شود؛ به همین دلیل به دنبال روش‌های برای اسپرت کردن ماشین کنترلی هستند.

اگر شما هم دنبال یافتن ایده‌هایی برای اسپرت کردن ماشین شارژی و کنترلی هستید، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. ما در این مقاله ترفندهایی جالب و جذاب برای ساخت ماشین کنترلی اسپرت به شما معرفی خواهیم کرد. با پیاده‌سازی این ترفندها از داشتن یک ماشین کنترلی اسپرت و جذاب نهایت لذت را خواهید برد.

۱- تغییر رنگ بدنه ماشین؛ ایده‌ای جذاب برای اسپرت کردن ماشین کنترلی

ماشین‌های کنترلی تنوع رنگی بالایی دارند؛ بااین‌حال، بیشتر به کیفیت قطعات و موتور آن‌ها توجه می‌شود. به همین دلیل قیمت ماشین کنترلی شارژی از برندهای شناخته‌شده و مرغوب، نسبت به ماشین کنترلی معمولی بیشتر است. اگر دوست دارید یک ماشین کنترلی اسپرت با رنگی خاص داشته باشید، همین حالا دست به کار شوید.

برای اسپرت کردن ماشین شارژی، ابتدا پیچ‌های بدنه اصلی را باز کرده و بدنه را از سایر قسمت‌های ماشین شارژی جدا کنید. اگر استیکری روی بدنه چسبیده شده آن‌ را بکنید و با یک سمباده رد چسب آن را بخراشید. بعد از تمیز شدن بدنه ماشین کنترلی با اسپری از فاصله ۱۵ سانتی‌متری رنگ را به آرامی روی بدنه اسپری کنید؛ بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل، ماشین را در محلی مناسب قرار دهید تا خشک شود. بعد از خشک شدن کامل بدنه، دوباره قطعات را روی هم سوار کنید.

رنگ کردن بدنه؛ روشی برای ساخت ماشین کنترلی خوشگل و اسپرت

۲- ساخت ماشین کنترلی اسپرت با چسباندن استیکر روی بدنه ماشین

چسباندن استیکر و برچسب روی بدنه ماشین کنترلی، چهره آن را به شدت اسپرت و جذاب خواهد کرد. با چسباندن استیکرهای مختلف براساس سلیقه خود، به‌راحتی می‌توانید یک ماشین کنترلی حرفه ای ارزان را به ماشینی با ظاهر گران و لوکس تبدیل کنید.

برای این کار، از استیکر اعداد ماشین‌های مسابقه، آذرخش، مدال و کاپ قهرمانی یا استیکر کاراکترهای موردعلاقه خود استفاده کنید. به دلیل قیمت پایین استیکرها، در آموزش اسپرت کردن ماشین پلاستیکی از این روش به عنوان روشی ارزان برای اسپرت کردن ماشین‌های کنترلی یاد می‌شود.

۳- ساخت ماشین کنترلی اسپرت با استفاده از لاستیک‌های بزرگ و عاج‌دار

ماشین‌های آفرود حتی در واقعیت نیز ماشین‌های اسپرت و خاصی محسوب می‌شوند. اولین و مهم‌ترین ویژگی ماشین‌های آفرود چرخ‌های بزرگ و عاج‌دار آن‌هاست. اگر دوست دارید که اسباب بازی شارژی ساده شما نیز به ماشین کنترلی آفرود شارژی زیبا و جذابی تبدیل شود دست به کار شوید.

اگر به‌تازگی از prima toy یا سایر فروشگاه‌ها، یک ماشین کنترلی با طرح ساده خریداری کرده‌اید، برای اسپرت کردن ماشین اسباب بازی خود از مغازه‌های اسباب بازی فروشی، چرخ‌های آفرود بخرید؛ سپس آ‌ن‌ها را با چرخ‌های کوچک ماشین کنترلی خود عوض کنید.

استفاده از چرخ‌های بزرگ برای ساخت ماشین کنترلی آفرود

۴- بالا بردن توان و قدرت باتری راهی آسان برای طراحی ماشین کنترلی اسپرت

یک ماشین کنترلی هر چقدر زیبا و جذاب باشد اگر قدرت و توان کمی برای حرکت داشته باشد، استفاده از آن لذت چندانی برای شما نخواهد داشت. یکی از روش‌های اسپرت کردن ماشین کنترلی، افزایش توان و قدرت آن است. برای بالا بردن قدرت و توان حرکت ماشین کنترلی می‌توانید از باتری‌های قوی‌تر با توان بالاتر استفاده کنید. باتری قوی‌تر علاوه‌بر توان حرکت بیشتری که به ماشین شما می‌دهد مدت زمان بیشتری هم آن را شارژ نگه می‌دارد.

۵- با تعویض ریموت کنترل از داشتن ماشین کنترلی اسپرت لذت ببرید

سیستم کنترل در عملکرد ماشین کنترلی حرف اول را می‌زند. ریموت کنترل وسیله‌ای است که بدون آن عملا نمی‌توانید ماشین کنترلی را به حرکت در آورید. اگر می‌خواهید یک ماشین شارژی اسپرت داشته باشید، ریموت کنترل‌های ساده و قدیمی را کنار گذاشته و ریموت کنترلی را تهیه کنید؛ استفاده از ریموت کنترل‌ها راحت‌تر بوده و به راحتی در دست قرار می‌گیرند.

بهتر است در هنگام تهیه ریموت کنترل، برد آنتن آن را در نظر بگیرید و ریموتی را خریداری کنید که مسافت بیشتری را پوشش ‌می‌دهد. برای زیبایی ظاهری ریموت ماشین کنترلی اسپرت هم می‌توانید از استیکر و برچسب‌های دلخواه خود استفاده کنید.

مدل حرفه‌ای کنترل ماشین کنترلی اسپرت آفرود

۶- ساخت ماشین کنترلی اسپرت با استفاده از چراغ‌های شب‌رنگ

یکی از قسمت‌هایی که تاثیر بسیاری بر اسپرت شدن ظاهر ماشین کنترلی خواهد گذاشت، چراغ‌های آن است. شما می‌توانید چراغ‌های ماشین کنترلی را با چراغ‌هایی پرنورتر یا حتی شب‌رنگ تعویض کنید. چسباندن استیکر روی چراغ‌ها نیز زیبایی بیشتری به ماشین کنترلی شما می‌دهد و ظاهر آن را جوان‌پسندانه‌تر خواهد کرد.

۷- اسپرت کردن ماشین شارژی با نصب بوق و آژیر خطر

روی ماشین کنترلی‌های معمولی، بوق، آژیر و بلندگو نصب نمی‌شود. شما می‌توانید با نصب بلندگو و آژیر هر صدایی را که می‌خواهید از ماشین کنترلی خود پخش کنید. پخش آهنگ ورزشی از بلندگوهای ماشین کنترلی نیز یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای اسپرت کردن آن محسوب می‌شود.

۸- نصب دوربین روی ماشین کنترلی و دیدن مسیر از راه دور

نصب دوربین روی ماشین کنترلی هزینه بسیاری به همراه خواهد داشت، اما ویژگی خاصی برای ماشین کنترلی محسوب می‌شود. با دوربین می‌توانید مسیر حرکت ماشین کنترلی و اتفاقات محیط اطراف آن را مشاهده کنید. برای ماشین‌های مسابقه‌ای، استفاده از دوربین در حین مسابقه ایده‌ای بسیار جالب به نظر می‌رسد.

ساخت ماشین کنترلی اسپرت با نصب دوربین

خرید ماشین کنترلی اسپرت با ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش از پریماتوی

همه جوان‌ها و افرادی که از ماشین‌های شارژی استفاده می‌کنند، به اسپرت کردن ماشین کنترلی علاقه دارند. برای ساخت ماشین کنترلی اسپرت روش‌های بسیار گوناگونی وجود دارد که در این مقاله ۸ مورد از آن‌ها را بررسی کردیم. اگر باز هم می‌پرسید که چگونه ماشین اسباب بازی را اسپرت کنیم، پاسخ این است که خلاق باشید؛ فقط کافی است به ایده‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، کمی چاشنی خلاقیت اضافه کنید؛ به این ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه، از داشتن یک ماشین کنترلی اسپرت مطابق با سلیقه خود لذت ببرید.

اگر قصد خرید ماشین کنترلی جدید دارید هم سری به بخش فروشگاهی پریماتوی بزنید؛ ما در فروشگاه تخصصی پریماتوی بهترین ماشین کنترلی‌های اسپرت، بنزینی و آفرود را به شما ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید در سایت فروشگاهی پریماتوی تنوع محصولات ما را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما تماس بگیرید.

DONE

@mahshidwebsima@gmail.com

_Assigned to Mahshid Mohammadi_

دیدگاه‌ها ۰

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟