بهترین هلی شات برای فیلمبرداری؛ کدام هلی شات دوربین دار را بخریم؟

بسیاری از افراد با هدف فیلمبرداری نسبت به خرید هلی شات اقدام می‌کنند؛ بنابراین یکی از شاخصه‌های اصلی هنگام خرید کوادکوپتر، توجه به دوربین و کیفیت فیلمبرداری آن است. مدل‌های متنوعی از بهترین هلی شات دوربین دار در بازار موجود است که خرید بهترین هلی شات را کمی دشوار می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم ۶ مورد بهترین هلی شات برای فیلمبرداری را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به صورت حرفه‌ای از هلی شات برای فیلمبرداری استفاده می‌کنید، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

۱. کوادکوپتر حرفه‌ای JJRC X12 ؛ بهترین هلی شات فیلمبرداری

کمپانی JJRC نیازی به تعریف ندارد؛ جی جی آر سی را می‌توان به عنوان بهترین مارک هلی شات در جهان دانست. متریال استفاده‌شده در این هلی شات بسیار باکیفیت است و اوج هنر مهندسی را می‌توان در طراحی آن مشاهده کرد؛ اما نقطه قوت کوادکوپتر حرفه‌ای JJRC X12 دوربین آن است. دوربین فیلم‌برداری این پرنده ۱۶ مگاپیکسل قدرت دارد. این دوربین تصاویر را با رزولوشن ۴K ثبت می‌کند. این خبر برای علاقه‌مندان به تصویربرداری هوایی یک تجربه هیجان‌انگیز را رقم می‌زند. این کوادکوپتر از یک گیمبال ۳محوره استفاده می‌کند و دوربین آن قابلیت زوم بی‌نظیری دارد.

دوربین این هلی شات تا فاصله ۲ کیلومتری امکان ارسال تصاویر را به‌صورت زنده دارد. کوادکوپتر حرفه‌ای JJRC X12 به نسبت همه ویژگی‌های دوربین بی‌نظیر خود بسیار خوش‌قیمت است؛ به همین دلیل این هلی شات یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی محسوب می‌شود که قیمت کوادکوپتر دوربین دار حرفه ای ارزان برایشان اهمیت دارد و به دنبال یک کوادکوپتر حرفه‌ای می‌گردند. مجموعه این ویژگی‌ها، کوادکوپتر JJRC X12 را به بهترین هلی شات برای فیلمبرداری تبدیل کرده است.

کوادکوپتر JJRC X12؛ بهترین هلی شات برای فیلمبرداری

۲. کواد کوپتر تلو؛ هلی شات فیلمبرداری کوچک با دوربینی قوی

محال است در دنیای کوادکوپترها باشیم ولی اسم کمپانی DJI را نشنویم. تلو یکی از محصولات این کمپانی مشهور بوده که برای افراد مبتدی طراحی شده است. این هلی شات برای فیلمبرداری جثه کوچکی دارد؛ البته نباید فریب مبتدی بودن و جثه کوچک این هلی شات دی جی آی را بخوریم؛ دی جی آی یک پرنده مجهز را به بازار عرضه کرده است.

جدای از جنس بدنه و وزن کم که توان پروازی هلی شات تلو را افزایش داده است با یک دوربین بسیار قوی هم روبه‌رو هستیم. کوادکوپتر تلو از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن HD 720p برای فیلم‌برداری و رزولوشن ۱۳۹۶*۲۵۹۲ برای عکس‌برداری است. با کمک این کواد کوپتر فیلمبرداری دوربین دار، به‌راحتی می‌توانید فیلم‌های ۳۶۰ درجه‌ای ضبط کنید.

۳. کوادکوپتر SjRC f11 pro؛ هلی شات ویژه فیلم‌برداری

اگر بگوییم هدف برند SjRC از تولید F11 pro فقط فیلم‌برداری هوایی بوده است، اغراق نکرده‌ایم. این هلی شات یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و رزولوشن آن برابر با ۲٫۷K است. هلی شات SjRC f11 pro امکان ارسال تصاویر به‌صورت زنده و تا برد ۱۲۰۰ متر را فراهم می‌کند. کوادکوپتر sjrc f11 pro قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۲۵ فریم بر ثانیه را دارد. در هنگام فیلم‌برداری با این هلی شات امکان ارسال تصاویر به‌صورت زنده وجود دارد. همچنین به کمک گیمبال قرار گرفته روی این هلی شات لرزش دوربین به کم‌ترین حد خود رسیده است.هلی شات SjRC f11 pro؛ بهترین هلی شات دوربین دار

 

۴- کوادکوپتر mjx x103w؛ لذت پرواز با بهترین هلی شات ارزان

دوربین کوادکوپتر mjx x103w را می‌توان در بین هلی شات‌های معرفی‌شده یک دوربین عالی در نظر گرفت. هلی شات mjx x103w برای افراد مبتدی ساخته‌شده است. آنچه دوربین هلی شات mjx را از سایر هلی شات‌ها مجزا می‌کند، توانایی تصویربرداری با رزولوشن ۲K به نسبت قیمت کوادکوپتر ارزان x103w است. قیمت پایین در مقابل قابلیت تصویربرداری باکیفیت بالا، کوادکوپتر mjx x103w را به بهترین هلی شات ارزان و یک گزینه عالی برای افراد علاقه‌مند به تصویربرداری با هلی‌شات تبدیل کرده است.

۵- کوادکوپتر x8pro؛ بهترین هلی شات دوربین دار برای عکس‌برداری سلفی

سایما در بین تولیدکنندگان کوادکوپتر به تولید هلی شات‌های مخصوص فیلم‌برداری مشهور است. کوادکوپتر x8pro از طراحی آیرودینامیک و بسیار حساب‌شده بهره می‌برد. نقطه قوت این هلی شات دوربین ۸ مگاپیکسلی آن است. این دوربین توانایی فیلم‌برداری باکیفیت HD 720P را در اختیار کاربران می‌گذارد.

باوجود دوربین حرفه‌ای، لنز ۹۰ درجه‌ای و گیمبالی که از لرزش دوربین جلوگیری می‌کند، کوادکوپتر x8pro یک انتخاب ایده آل برای عکاسی و فیلم‌برداری است؛ اگر همچنان به دنبال بهترین هلی شات برای فیلمبرداری هستید، کوادکوپتر x8pro را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کوادکوپتر x8pro؛ بهترین هلی شات دوربین دار با فیلمبرداری HD

۶. مویک مینی استاندارد؛ پسر بزرگ کمپانی DJI با دوربین قدرتمند

هلی شات مویک مینی استاندارد در دسته کوادکوپترهای مجهز اما ارزان‌قیمت قرار می‌گیرد. مویک استاندارد از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گیمبال سه‌محوره استفاده می‌کند. باوجوداین دوربین کوادکوپتر DJI مویک مینی استاندارد تبدیل به یک ابزار حرفه‌ای برای فیلم‌برداری شده است.

این هلی شات امکان ارسال تصاویر به‌صورت زنده و تا برد ۴ کیلومتری را دارد. با وجود این ویژگی‌ها، می‌توانیم مویک مینی استاندارد را به عنوان بهترین هلی شات ارزان در این لیست به شما معرفی کنیم.

کوادکوپتر مویک مینی؛ بهترین هلی شات دوربین دار ارزان

کدام هلی شات فیلمبرداری را بخریم؟

در لیست ۶موردی بهترین هلی شات برای فیلمبرداری در این مقاله، سعی کردیم بهترین هلی شات دوربین دار را به شما معرفی کنیم؛ بااین‌حال، پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید کوادکوپتر فیلمبرداری، فقط به دوربین آن توجه نکنید؛ بلکه هنگام خرید بهترین هلی شات برای فیلمبرداری قیمت، سایر امکانات و پشتیبانی آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای خرید انواع کوادکوپتر مخصوص فیلم‌برداری به فروشگاه کوادکوپتر پریماتوی سر بزنید. در این فروشگاه جدیدترین مدل‌‌های هلی شات فیلمبرداری با امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌‌فرد به فروش می‌رسند. در نهایت اگر به راهنمایی بیشتر برای انتخاب مدل مناسب نیاز داشتید، با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

چه هلی شات هایی برای فیلم‌برداری مناسب هستند؟

هلی شات های برندهای dji، sjrc، jjrc و سایما ازجمله کوادکوپترهایی هستند که می‌توانند نیاز مخاطبان به فیلم‌برداری را با کیفیت عالی پاسخ دهند.

در بین مدل‌های معرفی‌شده، بهترین هلی شات عکاسی و فیلم‌برداری چیست؟

در طول مقاله بهترین مدل‌های هر برند را بررسی و مقایسه کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.

از کجا می‌توانیم هلی شات های مناسب فیلم‌برداری را تهیه کنیم؟

برای تهیه انواع هلی شات مناسب فیلم‌برداری می‌توانید به صفحه اصلی پریماتوی مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت در خصوص انتخاب بهترین هلی شات با شماره تلفن 28427412-021 تماس حاصل کنید.

دیدگاه‌ها ۴

    مهدی مهدیا پاسخ

    سلام از نظر فنی و دوربین و مبلغ هزینه بین x12 و مویک مینی کدام بهتر است

      primatoy پاسخ

      سلام وقت بخیر
      هر دو محصول تقریبا در یک سطح هستند.
      دوربین مویک مینی عملکرد بهتری دارد.
      موفق باشید

    هومن پاسخ

    سلام..... در حد ۲٫۵ میلیون چی مدلهایی میتونی معرفی کنید؟!
    چیزی که نیاز دارم اینکه فیلم برداری با کیفیت داشته باشه و زمان پروازش.... مسافت پرواز زیاد مهم نیست.. البته نه خیلی کم...
    ضمنا یه مدل دیده بودم که دور پروانه هاش قاب داشت... یه قاب دایره ای که که اگر با جای برخورد کرد پره ها نشکنند...
    لطفا مدلهایی رو پیشنهاد بدید و با قیمت مناسب....
    ممنون ازتون

      primatoy پاسخ

      سلام وقت بخیر
      در این رنج قیمت گزینه های زیادی موجود نیست.
      مدلهای Y35 و F85W مدلهای پیشنهادی ما هستند.
      برای راهنمایی بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.
      پیروز باشید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟