راهنمای خرید موتور براشلس برای کوادکوپتر

موتور براشلس یا بدون ذغال از جمله موتورهای الکتریکی با بهره‌وری بالا است که در ساخت آنها از جاروبک استفاده نمی‌شود. بلکه از یک آهن‌ربا استفاده می‌شود تا انرژی الکتریکی به مکانیکی تبدیل شود. یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های موتور براشلس، سرعت عملیاتی است. این موتور معمولا در هر ثانیه ۵۰ دور می‌چرخد و باتوجه‌به مشخصات دستگاه ممکن است حتی افزایش یابد.

موتور براشلس در لوازم ورزشی، لوازم برقی مانند سشوار و مخلوط کن، مولتی روتر، پهباد و کوادکوپترها، صنایع هوافضا، موتورهای خطی و ماشین کنترلی استفاده می‌شود. ناگفته نماند کاربرد اصلی موتور براشلس در کوادکوپترها و پهپادها است. اگر قصد تهیه موتور هلی شات را دارید، اطلاعات این مقاله برای شما مفید خواهد بود. 

بررسی نوع موتور براشلس و ابعاد کوادکوپتر؛ اولین قدم برای انتخاب موتور

فرقی نمی‌کند قصد خرید موتور براشلس برای ماشین کنترلی یا پهپاد را دارید، حتما باید در اولین اقدام نوع موتور را بررسی کنید. موتور براشلس در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که متناسب با نوع مقاومت، بهره‌وری، گشتاور، استفاده از تعداد ملخ‌ها، نحوه چرخش و سرعت روی وسایل برقی نصب می‌شوند. 

موتور براشلس برای پهپادها استفاده ویژه‌ای دارد؛ ازهمین‌رو موتور براشلس کوادکوپتر در مدل‌های متنوع‌تری ساخته می‌شود تا با کلیه هلی شات‌ها سازگار باشد. اگر قصد خرید موتور براشلس را دارید، باید بگوییم موتورهای همراه با بازویی قیمت بیشتری نسبت به موتورهای تک دارند. این موتورها انواع مختلفی دارند، به همین خاطر نمی‌توان یک محصول را به عنوان قوی ترین موتور کوادکوپتر معرفی کرد. شما باید باتوجه‌به ابعاد دستگاه خود موتور مناسب را خریداری کنید.

قطر شفت موتور هلی شات باید با سیستم طراحی کوادکوپتر یکسان باشد

شفت لوله اصلی موتور براشلس است که نیرو را به پهباد منتقل می‌کند. وظیفه ایجاد گشتاور و انتقال نیروی موتور به سایر قطعات دستگاه، دقیقا وظیفه قطعه شفت است. این قطعه که ظاهری شبیه به یک میله باریک دارد، به‌عنوان میله موتور نیز شناخته می‌شود و این عبارت اصطلاح عامیانه‌تر شفت موتور براشلس است. زمانی که شما قصد خرید موتور براشلس برای ماشین یا پهباد را دارید، باید حتما در مورد ابعاد میله شفت دستگاه موردنظر خود اطلاعات کافی را داشته باشید؛ زیرا ممکن است یکسان نباشند. 

در صورت یکسان نبودن ابعاد میل شفت و محل قرارگیری ماشین کنترلی یا پهپاد شما روشن نخواهد شد؛ زیرا نیروی موردنیاز خود را دریافت نخواهد کرد. ازهمین‌رو توصیه می‌شود حتما برای خرید موتور براشلس از متخصصان تعمیرات پهباد مشورت بگیرید تا موتوری متناسب با نیاز شما را معرفی کنند. سپس می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پریما توی، نسبت به خرید یا بررسی قیمت موتور براشلس پهپاد و شارژر هلی شات اقدام کنید. 

حتما برای خرید موتور براشلس،‌ قدرت موتور و مصرف انرژی را بررسی کنید

اگر قصد خرید موتور کوادکوپتر بزرگ را دارید، در ابتدا باید بررسی کنید که قدرت خروجی این موتور برای دستگاه شما مناسب است؟ اگر موتور براشلس برق بیشتری از انرژی مورد نیاز به ملخک‌های پهپاد منتقل کند، باعث سوختن یا خراب شدن ملخک‌ها خواهد شد و پهباد دچار مشکلات جدی‌تری می‌شود. 

برای جلوگیری از این اتفاق، با بررسی وسایل کوادکوپتر یا مدل دستگاه می‌توانید اطلاعات کافی در مورد موتور براشلس کوادکوپتر را به دست آورید. سپس باتوجه‌به انرژی مورد‌نیاز پهباد برای روشن شدن و فعال شدن، ظرفیت باتری و ابعاد دستگاه، نسبت به خرید موتور براشلس اقدام کرده و دستگاه مورد‌نظر خود را خریداری کنید. 

انتخاب برندها و مراکز معتبر؛ مزیتی برای خرید بهترین موتور کوادکوپتر

بسیاری از افراد تصور می‌کنند زمانی که اطلاعات کافی در مورد موتور براشلس کسب کرده‌اند، نوبت خرید آن رسیده است. اما اینطور نیست و برای تهیه براشلس باید به مراکز فروش موتور براشلس مراجعه کنید. این مراکز باید حتما معتبر باشند و محصولات آن‌ها از بهترین برندهای دنیا باشد. 

علاوه‌بر این، مراکزی که خدمات گارانتی ارائه می‌دهند، گزینه بهتری برای تهیه موتور براشلس یا خرید کوادکوپتر دوربین‌دار، هلی شات و پهپاد هستند. درصورتی‌که محصول شما از خدمات پس از فروش برخوردار باشد،‌ دیگر نگران خرابی و تهیه قطعه نو نخواهید بود؛ زیرا خدمات گارانتی در اختیار شماست. ازهمین‌رو پیشنهاد می‌شود حتما محصول خود را از فروشگاه‌های معتبری خریداری کنید که علاوه‌‌بر ارائه برندهای معتبر، گارانتی نیز داشته باشند. 

بررسی کیفیت ساخت موتور براشلس؛ نکته‌‌ای که نباید آن را فراموش کنید

برای ساخت موتور براشلس از قطعات مختلفی استفاده می‌شود که هرکدام از آن‌ها وظیفه خاصی دارند. زمانی که این قطعات کیفیت ساخت مناسبی نداشته باشند، موتور براشلس نیز کیفیت موردنیاز را نخواهد داشت، حتی ممکن است این قطعات پس از مدت کوتاهی استفاده، خراب شوند یا بشکنند. 

ازهمین‌رو باید حتما قبل از خرید موتور براشلس، کیفیت ساخت آن را بررسی کنید و در مورد برند تولیدکننده اطلاعات کافی را به دست آورید. پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه قوی‌ترین موتور براشلس، نگاهی به محصولات پریما توی داشته باشید. علاوه‌بر این، در فروشگاه پریماتوی می‌توانید نسبت به استعلام قیمت ماشین کنترلی ارزان و هلی‌شات در انواع مدل‌ها اقدام کنید. 

برای خرید موتور براشلس از محصولات پریما توی غافل نشوید

در این مقاله تلاش کردیم ۵ فاکتور اصلی برای خرید موتور براشلس را به شما معرفی‌ کنیم تا قوی ترین موتور کوادکوپتر باتوجه‌به مدل دستگاه خود را تهیه کنید. حتما توجه داشته باشید که موتور هلی شات یکی از مهم‌ترین قطعات در هلی شات است و برای خرید آن باید دقت بسیاری به خرج دهید. به‌نظر شما برای خرید موتور براشلس چه نکات دیگری اهمیت دارند؟ شما می‌توانید دیدگاه و پیشنهادات خود را در بخش نظرات همین مقاله با ما و سایر خوانندگان مجله پریما توی به اشتراک بگذارید. 

سوالات متداول

موتور براشلس چیست؟

موتور براشلس یکی انواع موتور کوادکوپتر است که با مصرف انرژی کمتر می تواند نیروی بیشتری تولید کند.

موتور براشلس در چه دستگاه هایی کاربرد دارد؟

با توجه به کیفیت بالا استفاده از موتورهای براشلس در بسیاری از دستگاه ها از جمله هلی شات، کوادکوپتر، ماشین کنترلی و سایر دستگاه ها از موتور براشلس استفاده می‌شود.

قیمت موتور براشلس چقدر است؟

قیمت موتور براشلس بسته به برند هلی شات و نوع موتور متفاوت است.

دیدگاه‌ها ۴

    اسفیدانی پاسخ

    مطلب موجود بسیار عالی بود اگر امکان جدول مقایسه ای برای برند های متفاوت فراهم کنید بسیار عالی می شود.

      primatoy پاسخ

      سلام وقت بخیر
      خوشحالیم که رضایت داشتید.
      به زودی این مورد فعال میشود.
      پیروز باشید

    ننیسیکن پاسخ

    شما که اصلا نمیدونین موتور براشلس چیه واقعا، چی فکر میکنین برمیدارین مطلب مینویسین؟!

      primatoy پاسخ

      سلام وقت بخیر
      مشکل از کجاست دوست گرامی ؟
      مطلب کاملا درسته و هیچ ایرادی نداره!!

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟